نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صرف نظر از اینکه RTT را روشن یا خاموش کنید، اگر پیام های SMS شما ارسال نشود، آزاردهنده خواهید بود. در اینجا نحوه رفع مشکل ارسال نشدن پیامک در گوشی هواوی آمده است.

ارسال نشدن پیامک در گوشی
ارسال نشدن پیامک در گوشی

تفاوت بین RTT و TTY چیست؟

هر دو متون زمان واقعی (RTT) و تله تایپ (TTY) به افرادی که مشکلات شنوایی یا گفتاری دارند می توانند ارتباط برقرار کنند. آنها متون را منتقل می کنند و به کاربران اجازه می دهند متن ها را در حین تایپ ارسال کنند تا گیرنده بتواند آنها را بخواند. اگرچه RTT را می توان با سایر فناوری های ارتباطی مانند تماس صوتی یا تماس تصویری ادغام کرد و در انتقال متون پیشرفته تر است، TTY یک فناوری ارتباطی قدیمی است.

چگونه با فعال بودن RTT تماس برقرار کنم؟

برای ارسال نشدن پیامک در گوشی اگر این ویژگی قبلاً در دستگاه شما فعال باشد، برقراری تماس در RTT آسان و ساده است. به صفحه اصلی خود بروید، تماس های خود را باز کنید و یک مخاطب را شماره گیری کنید. هنگامی که تماس وصل شد، RTT به طور خودکار نمایش داده می شود.

راه حل 1: سیم کارت خود را بررسی کنید

سیم کارت شما ممکن است به درستی خوانده نشده باشد. تلفن همراه خود را خاموش کنید و سینی سیم کارت را بردارید و ببینید کارت شما به درستی در جای خود قرار گرفته است یا خیر. دمیدن در اسلات سیم کارت نیز ایده خوبی خواهد بود، زیرا می تواند گرد و غبار یا آلودگی را از بین ببرد.

راه حل 2: تلفن را خاموش کنید

برای ارسال نشدن پیامک در گوشی ممکن است با یک مشکل مجزا مواجه شده باشید، بنابراین برای اطمینان از گوشی هواوی اندروید خود را خاموش کنید. برای انجام این کار، دکمه خاموش/روشن را خاموش کرده و روی کلید پاور ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   لایک کردن پیام ها در گوشی هواوی

اگر هنوز با راه‌اندازی مجدد معمولی شانسی ندارید، می‌توانید کارها را کمی بالا ببرید و مجبور به راه‌اندازی مجدد شوید. این امر باعث می شود تا تمام فرآیندهایی که در حال اجرا هستند را ترک کنید. بنابراین، جایگزین جامع تری برای راه اندازی مجدد معمولی است. این فرآیند بسته به OEM شما متفاوت است.

راه حل 3: حالت هواپیما

بررسی کنید که آیا حالت هواپیما در حال اجرا است یا خیر. اگر این ویژگی روشن باشد، پیام‌های متنی و تماس‌ها ارسال نمی‌شوند. حالا تشخیص این که هست آسان است. نماد هواپیما را در گوشه صفحه خود خواهید دید.

این چیزی است که شما انجام می دهید:

  • برای باز کردن پانل اعلان، انگشت خود را به پایین بکشید
  • روی نماد هواپیما ضربه بزنید
  • در عین حال، روشن و خاموش کردن حالت هواپیما می تواند کمک کننده باشد. با این کار هر گونه خطای شبکه که مشکل مورد نظر را ایجاد کند پاک می کند.

راه حل 4: برنامه پیام رسانی را به اجبار متوقف کنید

برای ارسال نشدن پیامک در گوشی توقف اجباری برنامه پیام رسانی در صورت خرابی آن کمک می کند.

این چیزی است که شما انجام می دهید:

  • به تنظیمات برنامه تلفن در دستگاه Android خود بروید
  • روی برنامه‌ها یا منوی مدیریت برنامه‌ها (در مدل گوشی هواوی شما متفاوت است) ضربه بزنید.
  • به پایین بروید تا فناوری صدای به متن RTT را پیدا کنید
  • روی توقف اجباری ضربه بزنید

راه حل 5: به روز رسانی سیستم عامل

برای ارسال نشدن پیامک در گوشی در نهایت، سیستم عامل شما (OS) ممکن است به دلیل یک اشکال نرم افزاری باگ شده باشد. دانلود آخرین سیستم عامل کمک خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که به فضای کافی برای فایل سفت‌افزار و یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه از خراب شدن ای سی رم موبایل جلوگیری کنیم؟

در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  • برنامه تنظیمات گوشی هواوی خود را باز کنید
  • به سیستم > درباره تلفن بروید
  • روی فایل سیستم عامل موجود ضربه بزنید

دستگاه شما باید راه اندازی مجدد شود، و مشکل باید اکنون برطرف شود.

آموزش تعویض کابل اتصال گوشی Huawei Y7 2019

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =