نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی گوشی. وقتی فقط چهار صفحه اصلی دارید، ممکن است احساس کنید که گوشی هواوی شما به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌هایی که می‌تواند کار کند، عمل نمی‌کند. خوشبختانه، شما می توانید صفحه نمایش دوم، سوم، چهارم یا حتی پنج صفحه اصلی را به دستگاه اندرویدی خود اضافه کنید و به شما امکان می دهد تنها با یک ضربه به همه برنامه ها، مخاطبین و فایل های خود دسترسی داشته باشید.

سیستم عامل آندروید چیزهای بیشتری برای ارائه به غیر از قابلیت نصب برنامه ها دارد. برای مثال می‌توانید پوشه‌های سفارشی را در صفحه اصلی خود برای برنامه‌ها، مخاطبین یا موارد دیگر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها را مستقیماً از صفحه اصلی خود راه‌اندازی کنید، که اگر چندوظیفه‌ای دارید و می‌خواهید برنامه‌ای را بدون نیاز به فرو رفتن در کشوی برنامه‌تان راه‌اندازی کنید، مفید است.

افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی گوشی
افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی گوشی

راهنمای افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی

آیا می خواهید یک صفحه اصلی جدید به صفحه اصلی اندروید خود اضافه کنید؟ خوب، شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. برای افزودن صفحه اصلی جدید خود، این مراحل را دنبال کنید:

  • از صفحه اصلی اندروید خود، دکمه هوم را فشار داده و نگه دارید.
  • در حالی که دکمه هوم را نگه داشته اید، روی نماد صفحه اصلی که می خواهید حرکت دهید ضربه بزنید و نگه دارید.
  • یک گزینه منو باید ظاهر شود، با گزینه “انتقال به صفحه اصلی”. روی آن ضربه بزنید.
  • صفحه اصلی جدیدی را انتخاب کنید که می‌خواهید نماد راه‌انداز خود را به آن منتقل کنید.
  • دکمه Home را فشار دهید تا تغییر را تأیید کنید.
  • صفحه اصلی جدید شما در صفحه اصلی ظاهر می شود.
این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات رایج گوشی Huawei P20 Pro

دسترسی به صفحه اصلی اضافی در دستگاه اندرویدی شما بسیار آسان است. هر صفحه اصلی دارای چهار نماد در پایین صفحه است و می توانید با کشیدن یک نماد از یک صفحه موجود به یک نقطه خالی در پایین صفحه اصلی، یکی را اضافه کنید. برای افزودن یک صفحه اصلی دیگر، کافی است روی نمادی که می‌خواهید جابه‌جا شود ضربه بزنید و آن را روی یک نقطه خالی در پایین صفحه بکشید.

نحوه حذف صفحه اصلی اضافی در اندروید

پس از یادگیری افزودن صفحه اصلی به گوشی هواوی خود، ممکن است از صفحه اصلی خالی آزرده شوید و بخواهید آن را حذف کنید. فرآیند ساده است. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید-

  • هر یک از صفحه‌های اصلی را که می‌خواهید حذف کنید، به مدت طولانی فشار دهید.
  • دکمه حذف را در سمت راست صفحه گوشی هواوی خود بررسی کنید.
  • بر روی دکمه حذف کلیک کنید و صفحه اصلی حذف خواهد شد.

توجه: این فرآیند برای پوسته اندروید استوک برای هر نسخه از اندروید است و ممکن است با سایر پوسته های سفارشی اندروید متفاوت باشد.

حذف صفحه اصلی اندروید

اگر از صفحه‌های اصلی پیش‌فرض اندروید رنج برده‌اید، خوشحال می‌شوید که بدانید با آن‌ها گیر نکرده‌اید. می‌توانید آیکون‌های خود را در صفحه اصلی حذف یا جابه‌جا کنید، که وقتی چندین صفحه اصلی با برنامه‌های زیاد روی آن‌ها دارید، به کارتان می‌آید. با این حال، قبل از اینکه صفحه اصلی را حذف کنید، باید از برنامه های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وقتی به صفحه اصلی گوشی هواوی خود می روید، گزینه ای برای حذف یا پاک کردن آن وجود ندارد. در عوض، باید به صورت دستی به نمادهای برنامه دسترسی داشته باشید و آنها را به اطراف بکشید تا آنها را مرتب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای داخلی باتری موبایل

اگر شما یکی از بسیاری از کاربران اندرویدی هستید که فقط از تلفن برای تماس تلفنی و پیامک استفاده می‌کنید، ممکن است مشکلی پیش نیاید، اما برای کسانی که کمی بیشتر با فناوری آشنا هستند، راه‌هایی برای تغییر طرح‌بندی صفحه اصلی وجود دارد. به تعداد بیشتری از بهترین برنامه ها دسترسی داشته باشید. اگر نمی‌خواهید یک صفحه اصلی در تلفن خود داشته باشید و در عوض فقط برنامه‌های لیست شده را می‌خواهید، می‌توانید صفحه اصلی را به طور کامل غیرفعال کنید.

روش Pinch برای حذف یا حذف صفحه اصلی اندروید

روش Pinch یک تکنیک ساده برای خلاص شدن از شر صفحه اصلی و ویجت های روت در دستگاه اندرویدی شما است. این کار نیازمند ایجاد تغییراتی در فایل‌های سیستم دستگاه شما است و فقط باید توسط کاربران پیشرفته انجام شود.

وقتی گوشی هواوی خود را ریست می کنید، آن را به تنظیمات کارخانه باز می گردانید. آیا می دانستید که می توانید تمام صفحه های اصلی خود را نیز حذف کنید؟ در اینجا یک روش آسان برای حذف صفحه اصلی و میانبرهای برنامه در دستگاه Android شما وجود دارد. برای باز کردن صفحه منو، باید دو بار روی صفحه اصلی فشار دهید.

برای یافتن تنظیمات به سمت چپ بروید. روی آن و سپس General ضربه بزنید. به پایین صفحه‌نمایش صفحه اصلی بروید و روی نماد ضربه بزنید. روی نماد کنار Clear Shortcuts ضربه بزنید، سپس صفحه اصلی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

قبل از پرداختن به روش Pinch برای حذف یا حذف صفحه اصلی اندروید، مهم است که تفاوت بین حذف نمادهای صفحه اصلی و حذف صفحه اصلی را بدانید. با حذف نمادهای صفحه اصلی، خود صفحه اصلی را حذف یا حذف نمی کنید. با این روش می توان صفحه اصلی را حذف یا حذف کرد.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی خارجی P8 Huawei

پیشنهاد مطالعه: استفاده از لانچرهای معروف در گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =