نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وصل نشدن گوشی هواوی به WiFi. اگر تلفن شما نتواند به Wi-Fi وصل شود و داده های تلفن همراه شما تمام شود، می تواند یک مشکل بزرگ باشد. اگر تلفن اندرویدی شما از اتصال به شبکه Wi-Fi امتناع می کند، ممکن است تنظیمات شبکه شما نادرست باشد یا مشکلی در روتر وجود داشته باشد. گاهی اوقات، تلفن شما به وای فای متصل نمی شود، اما دستگاه های دیگر وصل می شوند. این مقاله نحوه رفع این مشکل را با استفاده از برخی راه حل های رایج که هر کسی می تواند پیاده سازی کند، توضیح می دهد. ابتدا باید علت عدم اتصال گوشی هواوی شما به وای فای را پیدا کنیم. برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید.

وصل نشدن گوشی هواوی به WiFi
وصل نشدن گوشی هواوی به WiFi

چرا گوشی هواوی من به وای فای وصل نمی شود

ممکن است چندین دلیل وجود داشته باشد که ممکن است تلفن شما به وای فای وصل نشود و رایج ترین آنها عبارتند از:

  1. روتر شما به درستی کار نمی کند – اگر روتر شما به روز نیست یا اگر چیزی سیگنال های آن را مسدود می کند، ممکن است تلفن شما نتواند متصل شود. می‌توانید مسیریاب خود را بازنشانی کنید یا پورت‌های آن را برای دریافت بهتر باز کنید.
  2. آنتن تلفن شما ممکن است به درستی نصب نشده باشد – اگر آنتن تلفن شما به درستی نصب نشده باشد، نمی تواند هیچ سیگنالی را از روتر دریافت کند. می‌توانید آنتن را دوباره نصب کنید یا اگر آنتن خارجی دارید، از آنتن خارجی استفاده کنید.
  3. تنظیمات تلفن شما ممکن است نادرست باشد – اگر تنظیمات تلفن شما نادرست باشد، ممکن است اصلاً نتواند به WiFi متصل شود. مطمئن شوید که تنظیمات وای فای شما صحیح است و اخیراً آنها را به روز کرده اید.
  4. تلفن شما از مودم WiFi قدیمی استفاده می کند – اگر از نسخه قدیمی مودم WiFi استفاده می کند، ممکن است نتواند به روترهایی که از نسخه های جدیدتر WiFi استفاده می کنند (مثلاً شبکه های Wi-Fi 5 گیگاهرتزی) متصل شود. اگر سازنده شما به‌روزرسانی را منتشر کرده است، می‌توانید مودم WiFi گوشی هواوی خود را به‌روزرسانی کنید یا سعی کنید به مدل جدیدتر ارتقا دهید.
این مطلب را از دست ندهید   کاربرد پیکسل در دوربین

وقتی تلفن شما به Wi-Fi وصل نمی شود چه کاری انجام دهید

اگر گوشی هواوی شما نمی تواند به وای فای شما وصل شود، محتمل ترین مشکل این است که به طور ناخواسته تنظیمات شبکه وای فای خود را حذف کرده اید. برای رفع این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تنظیمات را در گوشی هواوی خود باز کنید و روی Wi-Fi ضربه بزنید.
  • اگر لیستی از شبکه ها را می بینید، شبکه ای را که می خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی رمز عبور خود را برای شبکه وارد کرده و روی Connect کلیک کنید. اگر رمز عبور ندارید، از شما خواسته می شود که یک رمز عبور ایجاد کنید.
  • اگر همه چیز خوب پیش برود، اکنون به شبکه خود متصل خواهید شد! اگر مشکل همچنان ادامه داشت، لطفاً راه‌حل سریع ما را در زیر امتحان کنید:
  • بازنشانی تنظیمات شبکه – اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نکرد، ممکن است لازم باشد تنظیمات شبکه خود را با دنبال کردن این مراحل بازنشانی کنید:
  1. در گوشی هواوی خود به Settings > Network بروید و روی Reset Network Settings در پایین صفحه ضربه بزنید. با این کار تمام داده ها و تنظیمات فعلی شما پاک می شود و همه چیز به حالت پیش فرض خود باز می گردد. لطفاً توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است برخی از فایل‌های مهم را که ممکن است نخواهید از دست بدهید حذف کند.
  2. پس از انجام بازنشانی تنظیمات شبکه، دوباره سعی کنید به وای فای خود وصل شوید و ببینید این بار وصل می شود یا خیر.

عدم شناسایی شبکه WiFi

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که تلفن شما نمی تواند شبکه وای فای را شناسایی کند، و گفتن اینکه کدام یک باعث ایجاد مشکل شده است، بدون بررسی بیشتر دشوار است. با این حال، برخی از شایع ترین علل این مشکل عبارتند از:

  • گوشی هواوی به درستی به شبکه وای فای متصل نیست.
  • ممکن است نرم افزار تلفن قدیمی و با شبکه وای فای ناسازگار باشد.
  • فایروال یا روتر شما ممکن است شبکه وای فای را مسدود کند.
  • ممکن است مشکل از خود روتر باشد.
این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب P8 lite 2017 Huawei

اگر هنوز در اتصال به شبکه وای فای با مشکل مواجه هستید، بهتر است نکات زیر را امتحان کنید:

– مطمئن شوید که گوشی هواوی شما به جای Wi-Fi از طریق اتصال سلولی به اینترنت متصل است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تلفن شما می تواند به هر گونه به روز رسانی یا اصلاحات لازم دسترسی داشته باشد.

– مطمئن شوید که نرم افزار گوشی هواوی شما به روز است. برخی از نرم افزارهای قدیمی می توانند مشکلاتی را در شبکه های بی سیم ایجاد کنند.

– سعی کنید تلفن خود را با استفاده از دستگاه های مختلف به شبکه وای فای متصل کنید – اگر یک دستگاه می تواند به شبکه متصل شود و از آن استفاده کند، ممکن است تلفن شما نیز بتواند این کار را انجام دهد. راه حل های زیر را در این مورد بخوانید:

رمز عبور Wi-Fi اشتباه وارد شده است

یکی از نکات مهمی که باید به خاطر داشته باشید اگر در اتصال به وای فای مشکل دارید این است که همیشه از رمز عبور استفاده کنید. اگر تلفن شما در شبکه بی سیم شما ثبت شده است و رمز عبور را وارد کرده اید، مطمئن شوید که این رمز را نیز به خاطر بسپارید تا در آینده بتوانید به شبکه متصل شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، اغلب راه هایی برای بازنشانی آن بدون از دست دادن داده وجود دارد.

اگر در اتصال به Wi-Fi در تلفن Android خود مشکل دارید، چند چیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید. ابتدا مطمئن شوید که شبکه Wi-Fi شما روشن است و دستگاه شما به شبکه متصل است. در مرحله بعد، تنظیمات شبکه دستگاه خود را بازنشانی کنید. اگر جواب نداد، سعی کنید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید یا از شبکه Wi-Fi دیگری استفاده کنید. در نهایت، مطمئن شوید که از رمز عبور مناسب برای شبکه استفاده می کنید.

  1. مطمئن شوید که شبکه Wi-Fi شما روشن است و دستگاه شما متصل است.
  2. تنظیمات شبکه دستگاه خود را بازنشانی کنید. اگر جواب نداد، سعی کنید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید یا از شبکه Wi-Fi دیگری استفاده کنید.
  3. مطمئن شوید که از رمز عبور مناسب برای شبکه استفاده می کنید.
این مطلب را از دست ندهید   خش خش اسپیکر گوشی

اگر در خانه یا محل کارتان به شبکه بی‌سیم متصل می‌شوید که به‌عنوان یک شبکه امن تنظیم شده است، باید یک رمز عبور وارد کنید. مطمئن شوید که رمز عبور را به خاطر می آورید و قبل از اتصال آن را سه بار بررسی کنید.

برای وارد کردن رمز عبور، مطمئن شوید که آن را دقیقاً همانطور که تنظیم شده است وارد کنید. اگر حروف بزرگ یا کاراکتر خاصی دارید، حتما آنها را با حروف بزرگ وارد کنید. همچنین ممکن است گزینه ای را در صفحه کلید تلفن خود بیابید تا فونت و اندازه کاراکتر را برای رمزهای عبور تغییر دهید.

اطمینان حاصل کنید که رمز عبور صحیح را می دانید و آن را به درستی وارد می کنید. برای احتیاط همین الان دوباره وارد کنید. من می دانم که این یک مرحله ساده است، اما بسیاری از مردم متوجه نمی شوند و رایج ترین مشکل را در اینجا ایجاد می کنند.

پیشنهاد مطالعه: برخی از اطلاعات دقیق در مورد انتقال داده ها

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =