نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اطلاعات دقیق در مورد انتقال داده ها. گوشی های هواوی از محبوب ترین گوشی های موجود در بازار هستند. و هواوی یکی از بزرگترین پایگاه های کاربری در جهان را دارد. اما مانند سایر تولیدکنندگان گوشی و تبلت، هواوی نیز مدل‌های مختلف گوشی را به فروش می‌رساند. یکی از بزرگترین شکایاتی که کاربران از گوشی های هواوی دارند این است که کپی و پیست کردن متن بین گوشی های هواوی سخت است. اما اگر می دانید که چگونه از عملکردهای Copy and Select All در گوشی خود استفاده کنید، می توانید متن را به راحتی و به سرعت کپی و جایگذاری کنید. و می توانید داده ها را به راحتی و با سرعت بیشتری انتقال دهید.

اطلاعات دقیق در مورد انتقال داده ها
اطلاعات دقیق در مورد انتقال داده ها

برنامه های کاربردی در تلفن هواوی را انتخاب کنید

انتخاب برنامه‌های کاربردی برای استفاده در تلفن هواوی، کلید ساختن دستگاه برای خودتان است. پس از نصب همه برنامه‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید، متوجه می‌شوید که برخی از آنها برای شما مهم‌تر از سایرین هستند.

برای مثال، اگر در حال سفر هستید، ممکن است بخواهید نقشه‌ها یا برنامه‌های آب و هوا را دانلود کنید که به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که آیا مسیرهای جاده را بررسی کنید یا به آن دسترسی داشته باشید. البته، اگر می‌خواهید جدیدترین بازی‌های ویدیویی را انجام دهید، باید آن برنامه‌ها را نیز دریافت کنید. خوشبختانه، برنامه‌هایی برای تقریباً هر چیزی که ممکن است در تلفن خود بخواهید یا نیاز داشته باشید وجود دارد.

گوشی های هواوی به اندازه گذشته قابل تنظیم نیستند، اما هنوز راه های زیادی برای شخصی سازی دستگاه شما وجود دارد. با این شروع کنید: تلفن‌های هواوی با تعداد کمی از برنامه‌های پیش‌فرض عرضه می‌شوند، اما می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «+» و جستجوی نام در تب «همه»، موارد دلخواه خود را ایجاد کنید.

روی My Files در تلفن هواوی ضربه بزنید

Tap My Files در گوشی هواوی یک ابزار مفید و رایگان است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بدون آپلود آن‌ها در هارد دیسک خارجی به راحتی مدیریت کنید. عملکرد برنامه مشابه Dropbox است، اما استفاده از Tap My Files سریعتر و آسانتر است. با آن می توانید از فایل ها اسکرین شات بگیرید، فایل ها را در گوشی خود کپی کنید و فایل ها را به چند بخش تقسیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   لایک کردن پیام ها در گوشی هواوی

شما به جدیدترین گوشی هواوی گلکسی ارتقا داده اید، و این گوشی مملو از ویژگی های عالی است. اما آیا می دانستید که گوشی شما توانایی بسیار بیشتری دارد؟ سرویس Tap My Files گوشی شما را قدرتمندتر می کند. کافیست گوشی هواوی خود را به رایانه خود وصل کنید و به صورت بی سیم متصل شوید و می توانید هر فایلی را که می خواهید از دستگاه خود به رایانه خود کپی، انتقال و حذف کنید.

DCIM را در تلفن هواوی انتخاب کنید

اگر به دنبال راهی آسان برای دسترسی به DCIM هواوی هستید، باید تلفن همراه خود را به درستی تنظیم کنید. راه اندازی یک حساب DCIM در گوشی هواوی مانند ایجاد یک نمایه برای Cloud Cam هواوی است. با DCIM، هواوی به شما امکان می دهد عکس های گرفته شده توسط تلفن همراه خود را آپلود و ذخیره کنید.

برنامه Samsung DCIM به شما امکان می دهد عکس های خود را به راحتی مشاهده، دانلود و پشتیبان گیری کنید. برنامه به کارت حافظه سازگار نیاز دارد.

روی دوربین در تلفن هواوی ضربه بزنید

آیا می خواهید عکسی را که از آن گوشی جدید هواوی گلکسی می گیرید ببینید؟ فقط روی نمادی که شبیه دوربین در پشت گوشی است ضربه بزنید. (همچنین می توانید انگشت خود را از صفحه قفل خالی به بالا بکشید، یا اگر دکمه هوم به طور ناخواسته خاموش شد، دکمه هوم را به مدت طولانی فشار دهید.) قابلیت تپ دوربین، برنامه دوربین را فوراً راه اندازی می کند و به شما امکان می دهد تصویری بگیرید یا فیلمی را شروع کنید. کشیدن انگشت از روی صفحه قفل خالی یا فشار دادن طولانی دکمه هوم، برنامه S Health را راه اندازی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   حذف خود از گروه تلگرام در گوشی هواوی

کلید منو را در تلفن هواوی فشار دهید

در تلفن هواوی ما، با فشار دادن کلید منو، فهرستی از موارد نمایش داده می‌شود—از صفحه اصلی تا برنامه‌ها و تلفن و موارد بیشتر. صفحه More به عنوان یک مرجع سریع برای کارهای رایج مانند گرفتن عکسی که می‌خواهید ذخیره کنید، مشاهده تنظیمات دوربین یا تنظیم دسترسی Wi-Fi عمل می‌کند. همچنین به شما امکان دسترسی سریع به Google Now و ویژگی‌های فعال صوتی را می‌دهد.

در تلفن هواوی روی More ضربه بزنید

Tap more یک راه عالی برای بهبود عملکرد در دستگاه‌های Android ما است، اما برخی از برنامه‌ها به ظرافت بیشتری نسبت به ضربه‌های ساده نیاز دارند. به عنوان مثال، برخی از برنامه‌ها نیاز دارند که روی صفحه دوبار ضربه بزنید، در حالی که برخی از آنها نیاز دارند که از بالا به پایین بکشیم. من می خواهم نگاهی گذرا به محل پیدا کردن این دستورات و همچنین نحوه دسترسی آسان به آنها بیندازم.

همه ما می دانیم که سیستم عامل اندروید گوگل محبوب ترین سیستم عامل در جهان است. اما اندروید تنها بازی در شهر نیست. رابط کاربری TouchWiz هواوی در رده دوم قرار دارد، و اگرچه ممکن است به اندازه سیستم عامل گوگل بصری یا قابل تنظیم نباشد، سطح سفارشی سازی هواوی یکی از بزرگترین نقاط فروش دستگاه های پرچمدار آن است.

روی Copy در گوشی هواوی ضربه بزنید

پس از مدتی تحسین کردن تلفن های هواوی از راه دور، در نهایت آماده هستید تا گوشی خود را در دست بگیرید. اما صفحه نمایش لمسی گوشی چه می کند؟ برای انتخاب روی آن ضربه بزنید، برای انتخاب بکشید، برای انتخاب دوبار ضربه بزنید و برای بزرگنمایی طولانی فشار دهید. برای کپی کردن متن و تصاویر روی کپی، برای چسباندن متن یا تصاویر کپی شده روی چسباندن ضربه بزنید و برای برش متن یا تصاویر کپی شده بر روی Cut ضربه بزنید. و برای ضبط صدا یا گرفتن عکس روی صفحه دوبار ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   ویبراتور Huawei Y6 2018

روی Copy و Select All در گوشی هواوی ضربه بزنید

کپی کردن و چسباندن متن از یک وب سایت در کلیپ بورد تلفن شما آسان است، اما تلفن های هواوی این کار را حتی آسان تر می کنند. به جای ضربه زدن و نگه داشتن کلید Ctrl و انتخاب متن، فقط روی کلید Ctrl ضربه بزنید، روی متنی که می خواهید کپی کنید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس گزینه Copy را از منو انتخاب کنید.

اکنون کار شما تمام شده است

آیا می‌خواهید با گوشی هوشمند خود عکس‌های بیشتری بگیرید، اما به دلیل حجم کوچک حافظه آن محدود شده‌اید؟ گوشی های هوشمند هواوی این مشکل را برای شما حل کرده اند. اگر می‌خواهید کتابخانه عکس خود را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید از سرویس Samsung Cloud برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود در کارت SD استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد فضای دستگاه همراه خود را آزاد کنید.

هنگامی که عکسی را در تلفن اندرویدی هواوی خود ذخیره می کنید، همیشه در حافظه داخلی گوشی شما ذخیره می شود که در حال حاضر بسیار محدود شده است. اما، آیا می دانستید که می توانید تصاویر را از تلفن اندرویدی خود در یک کارت SD ذخیره کنید؟ با انجام این کار، شما را قادر می سازد فضای گوشی خود را آزاد کنید و فضای کارت SD خود را آزاد کنید.

پیشنهاد مطالعه: افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =