نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل راه اندازی مجدد گوشی هواوی اندرویدی

یکی از ناراحت کننده ترین مشکلاتی که کاربران اندروید ممکن است با آن مواجه شوند، زمانی است که دستگاه آنها به طور تصادفی خود را راه اندازی مجدد می کند. گوشی هواوی شما ممکن است خوب کار کند و سپس متوجه می شوید که گوشی هواوی در حلقه راه اندازی مجدد گیر کرده است و ممکن است ندانید که چه کاری انجام دهید. چرا گوشی من ریستارت می شود؟ این اولین سوالی است که احتمالاً اگر در موقعیتی با گوشی هواویی قرار گرفته اید که روشن نمی ماند به آن فکر می کنید. ممکن است چندین احتمال وجود داشته باشد که چرا دستگاه شما حلقه می شود:

  • سخت افزار آسیب دیده – اگر اخیراً دچار شکستگی صفحه نمایش شده اید، ممکن است دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد.
  • برنامه های شخص ثالث – استفاده از برنامه های شخص ثالث می تواند نرم افزار دستگاه شما را خراب کند
  • فرکانس بالای CPU – این می تواند یک مشکل بالقوه برد منطقی باشد

تشخیص هر یک از مشکلات بالا را که ممکن است دستگاه شما با آن مواجه باشد را شناسایی می‌کند، با این حال، نکات و ترفندهای مفیدی را در زیر فهرست کرده‌ایم تا بتوانید به‌طور بالقوه این مشکل را سریع حل کنید.

گوشی هواوی اندرویدی

چگونه گوشی اندرویدی را که در حلقه راه اندازی مجدد است تعمیر کنیم؟

برای رفع مشکلات مربوط به راه اندازی مجدد گوشی اندرویدی هواوی مراحل زیر را انجام دهید.

  • برنامه های شخص ثالث
  • حالت امن
  • حالت بازیابی
  • تعمیر سخت افزار

برنامه های شخص ثالث

اگر دستگاه شما به طور تصادفی راه اندازی مجدد می شود، در برخی موارد ممکن است به این معنی باشد که برنامه های بی کیفیت روی گوشی مشکل دارند. حذف نصب برنامه های شخص ثالث به طور بالقوه می تواند راه حل باشد. ممکن است برنامه ای در پس زمینه در حال اجرا باشد که باعث راه اندازی مجدد گوشی شما می شود. اگر اینطور است، این مراحل را دنبال کنید!

  • منو > تنظیمات > برنامه های من. همه برنامه های موجود خود را ارتقا دهید تا مطمئن شوید که در آخرین نسخه هستند.
  • تنظیمات > بیشتر > برنامه ها > در حال اجرا. این به شما برنامه‌های پس‌زمینه در حال اجرا را نشان می‌دهد و اگر برنامه‌های شخص ثالثی را مشاهده کردید، حتماً آن‌ها را حذف کنید.
این مطلب را از دست ندهید   باتری Huawei P9

اگر این مشکل را حل نکرد، نکات زیر را امتحان کنید!

حالت امن

وارد شدن به حالت ایمن به شما اطلاع می دهد که آیا برنامه های شخص ثالث دلیل این مشکل هستند یا خیر، اگر دستگاه شما در حالت ایمن به خوبی کار می کند، احتمالاً این پاسخ به این دلیل است.

برای استفاده از حالت ایمن، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و سپس دکمه پاور را نگه دارید. وقتی می بینید که ساخت/مدل روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، دکمه صدا را نگه دارید تا حالت Safe Mode در گوشه پایین صفحه نمایش شما ظاهر شود. وقتی از حالت ایمن خارج می شوید (دکمه روشن/خاموش را نگه دارید و راه اندازی مجدد را فشار دهید)، همه برنامه های شخص ثالث را حذف کنید.

حالت بازیابی

اگر دستگاه شما در حالت ایمن کار نمی کند، گام بعدی این است که دستگاه را در حالت بازیابی راه اندازی مجدد کنید. مطمئن شوید که از داده‌های شما با استفاده از استخراج داده‌های Android نسخه پشتیبان تهیه شده است زیرا مراحل زیر ممکن است منجر به از دست رفتن داده شود.

ابتدا دستگاه را با نگه داشتن همزمان دکمه ولوم بالا، دکمه هوم و دکمه پاور خاموش کنید. هنگامی که احساس کردید گوشی هواوی می لرزد، دکمه روشن/خاموش را رها کنید تا زمانی که بازیابی سیستم اندروید را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. همه دکمه ها را رها کنید و سپس می توانید دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی کنید و تمام داده های CACHE را پاک کنید.

  • داده‌های کش را از دستگاه خود پاک کنید – از دکمه افزایش صدا برای انتخاب Wipe Cache Partition استفاده کنید و سپس دکمه روشن/خاموش را برای تأیید فشار دهید. سپس تمام داده های حافظه پنهان از گوشی هواوی شما حذف می شود. پس از انجام این کار، با انتخاب Reboot System now از حالت بازیابی خارج شوید. اگر دستگاه شما هنوز در حلقه راه اندازی مجدد است، دوباره وارد حالت بازیابی شوید تا بتوانید دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.
  • بازنشانی کارخانه – بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ممکن است کلید حل مشکلی باشد که باعث لوپ شدن گوشی شما می شود. با این حال، این بدان معنی است که تمام داده هایی که در حال حاضر روی دستگاه شما هستند پاک می شوند، بنابراین بهتر است از قبل از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه اندروید، گوشی را با استفاده از مراحل بالا در حالت بازیابی قرار دهید و گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید. از حالت بازیابی خارج شوید و مشکل راه اندازی مجدد باید حل شود.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه تغییر رنگ فونت در گوشی هواوی

تعمیر سخت افزار

اگر تمام نکات بالا را امتحان کرده اید و مشکل را حل نکرده اید، ممکن است اندروید شما مشکل سخت افزاری داشته باشد که باید توسط تکنسین های متخصص ما در فروشگاه بررسی شود!

اما، قبل از مراجعه به ما، مطمئن شوید که در ضمانت هواوی هستید. شاید بتوانند این موضوع را برای شما حل کنند! اگر هنوز گارانتی با هواوی دارید، ممکن است تعمیرات رایگان باشد، اما اگر گارانتی شما به پایان رسیده باشد، این کار هزینه دارد. برای بررسی گارانتی خود، توصیه می کنیم دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید بررسی کنید.

اگر گارانتی شما با هواوی به پایان رسیده است، به یکی از فروشگاه های ما مراجعه کنید تا تیم ما بتواند دستگاه شما را ارزیابی کند. ما پیشنهاد می کنیم ابتدا یک عیب یابی را روی گوشی هواوی خود اجرا کنید تا مطمئن شوید مشکل مربوط به سخت افزار شماست. در طول ارزیابی تشخیصی ما، تکنسین‌های ماهر ما همه اجزای دستگاه شما را آزمایش می‌کنند تا عملکرد آنها را ارزیابی کنند و دلایل عدم پاسخگویی/راه‌اندازی مجدد هواوی شما را تعیین کنند. این هزینه استاندارد 20 پوند است و این فرآیند می تواند تا 48 ساعت طول بکشد. تیم ما پس از تکمیل، هزینه تعمیر را به شما اعلام می کند.

آیا می دانید: باز نشدن دوربین گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =