نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنهان کردن پیام های متنی مخفی گوشی هواوی امکان پذیر نیست. شما فقط می‌توانید این کار را در گوشی هواوی‌های اندرویدی انجام دهید که برنامه Google Message را با استفاده از ویژگی بایگانی آن دارند. اگر از برنامه‌های پیام‌رسان دیگری مانند پیام‌رسان پیش‌فرض هواوی استفاده می‌کنید، گزینه‌ای برای مخفی کردن متن‌ها وجود ندارد. اکنون، اگر گوشی هواوی شما از پیام‌های Google استفاده می‌کند، روی دکمه More در برنامه پیام‌ها ضربه بزنید تا وارد فهرست بایگانی شوید. در میان مکالماتی که ممکن است ذخیره شوند پیمایش کنید. در زیر نحوه انجام پیام های متنی مخفی گوشی را توضیح داده ایم.

پیام های متنی مخفی گوشی
پیام های متنی مخفی گوشی

روش 1: فهرست آرشیو را بررسی کنید

همانطور که گفته شد، باید از طریق آرشیو برنامه Google Message بروید. این چیزی است که شما انجام می دهید:

  • برنامه Messages را باز کنید
  • روی More و سپس Archived کلیک کنید
  • به مکالمات ذخیره شده نگاه کنید
  • هر مکالمه ای را که می خواهید بازیابی کنید، نگه دارید
  • دکمه Unrestore را انتخاب کنید

روش 2: حالت خصوصی را بررسی کنید

برای پیام های متنی مخفی گوشی هواوی اگرچه ممکن است همیشه نتوانید متن های پنهان را پیدا کنید، اما ممکن است تصاویری از مکالمات حذف شده پیدا کنید. صرف یک یا دو دقیقه در برنامه File Manager باید شما را به آنها برساند. گوشی هواوی های هواوی دارای یک حالت خصوصی مخفی هستند که به شما امکان می دهد فایل ها را در پوشه های رمزگذاری شده با رمز عبور پنهان کنید. اسکرین شات ها می توانند در آنها باشند. فقط به یاد داشته باشید که برای باز کردن قفل آنها به رمز عبور نیاز دارید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض دوربین عقب گوشی Huawei P8

در اینجا نحوه دسترسی شما به آنها آمده است:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید
  • به پایین اسکرول کنید و روی منوی Personal ضربه بزنید
  • سوئیچ حالت خصوصی را روشن کنید
  • به File Manager بروید و فایل های قفل شده را جستجو کنید
  • برای باز کردن قفل فایل ها رمز عبور را وارد کنید

(نکته اضافی)

بیایید Vaulty را لمس کنیم. این لزوما راهی برای مخفی کردن پیام‌های متنی در تلفن شما نیست، اما وب‌سایتی است که می‌توانید فایل‌ها را در آن قفل کنید. این احتمال وجود دارد که مالک قبلی دستگاه شما از مکالمات اسکرین شات گرفته و سپس آن را در سایت ذخیره کند. دسترسی به این پیام ها می تواند دشوار باشد. برای دسترسی به همه چیز به یک رمز عبور نیاز دارید.

اگر *# 21 را شماره گیری کنید چه اتفاقی می افتد؟

برای پیام های متنی مخفی گوشی هواوی بسیاری از کاربران فکر می کنند که شماره گیری شماره 21 به آنها اطلاع می دهد که آیا دستگاه آنها ضربه خورده است یا خیر. اگرچه این درست نیست، اما راه‌های دیگری برای بررسی اینکه آیا ردیابی می‌شوید وجود دارد.

مراقب این نشانه ها باشید:

  • باتری شما سریع‌تر خالی می‌شود، زیرا ممکن است جاسوس‌افزار منابع شما را از بین ببرد. به طور مشابه، این می تواند باعث گرم شدن بیش از حد نیز شود
  • برای انتقال اطلاعات ردیابی شده به شخصی که شما را ضبط می کند، داده های زیادی استفاده می شود. بنابراین، مصرف داده شما می تواند بیشتر از حد معمول باشد
  • همانطور که منابع تلفن شما تمام می شود، مشکلات عملکرد ظاهر می شود. به طور خاص مراقب کاهش سرعت دستگاه خود باشید
  • گاهی اوقات تلفن هایی که شنود شده اند پیامک های عجیب و غریب زیادی دارند.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب پشتی Huawei Y7 2018

مگر اینکه از نرم افزارهای جاسوسی استفاده کنند، هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند پیام های متنی شما را از تلفن خود بخواند.

با این حال، دسترسی به پیام های رسانه های اجتماعی شما دشوار نیست. شخصی که شما را ردیابی می کند فقط باید حساب های رسانه های اجتماعی شما را هک کند، که اگر رمز عبور قوی نداشته باشید ممکن است آسان باشد.

آیا می توانید مکالمات مخفی را در برنامه مسنجر فیس بوک بازیابی کنید؟

برای پیام های متنی مخفی گوشی هواوی مکالمات مخفی یک ویژگی خاص فیس بوک مسنجر است که به طور خودکار متن های شما را حذف می کند و در عین حال مکالمه را رمزگذاری می کند.

برای پاسخ به سوال شما، نه، نمی‌توانید متن‌ها را در حالی که قابلیت چت در حال اجرا است بازیابی کنید. این ویژگی به شدت رمزگذاری شده است. فقط برای اینکه به شما ایده بدهم، حتی فیسبوک هم به آنها دسترسی ندارد.

اگر به طور تصادفی مکالمات مخفی را فعال کرده اید، چگونه می توانید بگویید؟ نماد قفل را در کنار شخصی که پیام های خصوصی را برای او ارسال می کنید، خواهید دید.

آیا می توانید بگویید که آیا شخصی مکالمات مخفی را فعال کرده است؟

با توجه به اینکه ویژگی مکالمات مخفی چقدر مفید است، نباید تعجب کنید که در بین افرادی که به شریک زندگی خود خیانت می کنند محبوب است. اگر کنجکاو هستید که آیا شریک زندگی شما ویژگی چت را فعال کرده است یا خیر، راهی برای تشخیص وجود ندارد، مگر اینکه وارد حساب مسنجر او شوید و خودتان آن را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت تاخیر در پیام گوشی هواوی

آموزش تعویض رابط شارژ گوشی Huawei Y7 2019

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =