نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با استفاده از تنظیمات سیستم می توان تغییرات اساسی در پس زمینه پیام متنی خود انجام داد. اما اگر به سفارشی سازی بیشتری نیاز دارید، می توانید برنامه های شخص ثالث مانند Textra SMS، Chomp SMS، Mood Messenger یا Plus Messenger را دانلود و استفاده کنید. بیایید نگاهی به نحوه انجام این کار و سایر برنامه‌ها/ابزارهایی که می‌توانید برای تغییر پس‌زمینه پیام متنی خود برای اندروید استفاده کنید، بیاندازیم. به این ترتیب، می توانید تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی را انجام دهید.

تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی
تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی

استفاده از تنظیمات سیستم برای تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی

برای تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی این روش محدود به تم های موجود در گوشی هواوی های اندرویدی است، یعنی حالت روشن و حالت تاریک. حالت روشن پس‌زمینه شما را روشن‌تر و متن را تیره‌تر می‌کند در حالی که حالت تاریک دقیقاً برعکس است. در اینجا نحوه تغییر تم در اندروید آمده است.

  • برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • روی نمایشگر و روشنایی ضربه بزنید.
  • اکنون می توانید حالت تاریک و یک ضامن در کنار آن را ببینید. برای فعال کردن آن، ضامن را بچرخانید.
  • اگر حالت نور را می‌خواهید، با کلیک کردن روی آن، کلید را خاموش کنید.

البته این به این دو حالت محدود می شود. اگر می‌خواهید تم‌ها و گزینه‌های پس‌زمینه سفارشی بیشتری داشته باشید، به روش بعدی بروید، جایی که ما برنامه‌های مختلفی را فهرست می‌کنیم که می‌توانید بین پس‌زمینه‌های پیام متنی مختلف جابجا شوید.

استفاده از برنامه های شخص ثالث

برای تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی برای این منظور اپلیکیشن های متعددی در پلی استور موجود است. در اینجا، ما چند برنامه را فهرست کرده‌ایم که می‌توانید با برنامه پیام‌های خود برای تم‌ها و ویژگی‌های شگفت‌انگیز برای سفارشی کردن ظاهر استفاده کنید.

برنامه پیامک متنی

Textra یک نرم افزار معروف پیام رسان پیام کوتاه است. پس زمینه پیام متنی Textra ظاهری منحصر به فرد دارد. این نرم افزار می تواند برنامه پیام رسان اندرویدی شما را با چیزی قابل تنظیم تر، زیباتر و پاسخگوتر جایگزین کند.

صدها طرح تم مختلف، حباب‌های متن و رنگ نمادها، سبک‌ها، و تعداد زیادی از ایموجی‌ها از پلتفرم‌های دیگر همگی در دسترس هستند. دارای ویژگی هایی مانند امکان برنامه ریزی پیام ها و ارسال آنها در زمان بعدی و همچنین تنظیمات تاریک، روشن و خودکار در شب است.

این مطلب را از دست ندهید   لایک کردن پیام ها در گوشی هواوی

همچنین می توانید با این برنامه تم های سفارشی ایجاد کنید. کاربران تلفن های هوشمند همچنین ممکن است پیامی را برای ارسال برنامه ریزی کنند و پیامی را که برای شخصی ارسال می شود حذف کنند. اگر به تم های اضافی نیاز دارید، می توانید آنها را دانلود کنید.

در میان بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد قابل ذکر است که می توانید تم ها و رنگ ها را برای هر مخاطب تنظیم کنید. این به شما امکان می دهد تم ها را برای هر مخاطب سفارشی کنید. این برنامه از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و برای سفارشی سازی بیشتر می توانید آنها را دانلود کنید. با این حال، آنها برخی از خریدهای درون برنامه ای یا تم ها و ویژگی های پولی دارند. می توانید از مراحل زیر برای سایر برنامه ها استفاده کنید و همچنین مراحل مشابه هستند.

  • به فروشگاه Google play بروید و Textra را دانلود کنید. Textra را جستجو کنید و روی Install کلیک کنید تا برنامه نصب شود.
  • اکنون، Textra را به عنوان پیام رسان پیش فرض انتخاب کنید.
  • پس از اتمام کار، پیام رسان را باز می کند. روی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • روی Settings ضربه بزنید و Customize Look را انتخاب کنید. می‌توانید چندین گزینه را ببینید که در آن می‌توانید رنگ تم را با رنگ‌های اصلی یا برجسته تغییر دهید، رنگ‌های حباب، رنگ نماد برنامه و غیره را تغییر دهید.

Chomp SMS App

برای تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی Chomp SMS یک نرم افزار پیام رسانی برای گوشی هواوی های هوشمند اندرویدی است که قرار است جایگزین برنامه پیش فرض SMS شود. این نرم افزار دارای گزینه های زیادی است که به شما امکان می دهد تجربه پیام رسانی بی نظیری داشته باشید. Chomp با تعدادی از ویژگی‌ها عرضه می‌شود که سفارشی‌سازی عملکردها را برای یک تجربه ارتباطی واقعاً منحصربه‌فرد لذت‌بخش می‌کند. انتخاب‌ها نامحدود هستند، از رنگ‌های LED، آهنگ‌های زنگ، و الگوهای لرزشی اعلان‌ها گرفته تا رنگ صفحه، اندازه فونت، سبک متن و پس‌زمینه‌های پس‌زمینه پیام متنی. استفاده از همه این خدمات رایگان است، اما می‌توانید با خرید درون‌برنامه‌ای، تبلیغات را حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال Huawei Y7 2018

اپلیکیشن مسنجر حالت

Mood Messenger یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توان برای تغییر به تم‌های رنگارنگ تغییر داد. برای کاربران گوشی هواوی های هوشمند نیز ویژگی های وسوسه انگیز زیادی دارد. هزاران سبک شکلک برای برقراری ارتباط با خلق و خو و احساسات کاربران، و همچنین چند تم رایگان جذاب که به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از نرم افزار از آن لذت ببرند.

مسنجر رایگان Mood فقط برای پیامک نیست. همچنین می تواند پیام های MMS را ارسال و دریافت کند. اگر داده کافی برای پیامک یا MMS ندارید، می‌توانید به صورت رایگان با شخصی که از مسنجر Mood از طریق WiFi استفاده می‌کند پیامک ارسال کنید.

اگر چیزی بیش از یک جایگزین خوب برای برنامه چت معمول خود می خواهید، این برنامه پیام رسان پیام کوتاه است. هنگامی که مخاطب شما در حال تایپ پیام‌های متنی، بحث‌های گروهی، شناسه تماس‌گیرنده بی‌درنگ، امنیت رمز عبور و رمزگذاری چت بین مشترکین برنامه Mood Premium است، نشان می‌دهد تا زمانی که مخاطب شما در حال تایپ پیام‌های متنی، بحث‌های گروهی است، نمایش داده می‌شود تا یک تجربه پیام رسانی ساده، بی‌نظیر و سازنده را ارائه دهد. با این حال، کاربران ممکن است اشکالات و اشکالات جزئی را تجربه کنند.

برنامه مسنجر پلاس

برای تغییر پس زمینه متن گوشی هواوی پیام رسان پلاس از API تلگرام بهره می برد و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را برای راضی نگه داشتن همه ارائه می دهد. Plus Messenger سریع، ایمن است و دارای انواع تم ها، رنگ ها و پس زمینه پیام رایگان است. می توانید یکی را برای تغییر به پس زمینه ترجیحی انتخاب کنید.

همچنین از انواع فرمت های فایل های رسانه ای از جمله گیف پشتیبانی می کند. حتی اگر با سیستم تم و پس‌زمینه مشکلی نداشته باشید، به اندازه کافی زیباست که به تنهایی بایستید. رابط کاربری ساده این برنامه، استفاده از آن را ساده می کند و تم های مختلفی برای انتخاب دارد. با این حال، تبلیغات بسیار زیاد و برخی از اشکالات کوچک وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید.

این مطلب را از دست ندهید   علت نداشتن صدا هنگام دریافت پیام

برو SMS Pro App

می توانید GO SMS Pro را با انواع تم ها، پس زمینه متن و گزینه های دیگر سفارشی کنید. با این حال، اکثریت پرداخت می شود. بسیاری از برنامه های GO SMS Pro در دسترس هستند، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنهایی را انتخاب کنیم که ارزش وقت شما را داشته باشند. افزونه GO SMS Pro Theme Maker و همچنین صفحه کلید GO را بررسی کنید.

صفحه کلید GO تعدادی عملکرد دارد، یکی از آنها توانایی تغییر پس زمینه پیام متنی به انواع تم های رنگارنگ است که ممکن است انتخاب شما از یک برنامه پس زمینه پیام متنی خوب باشد. این صفحه نمایش کاربران گوشی هواوی های هوشمند را شیک تر و شیک تر می کند. سایر ویژگی های جذاب صفحه کلید نیز در این برنامه موجود است. حدود 60 زبان مختلف را پشتیبانی می کند.

GO SMS Pro Theme Maker به کاربران اجازه می دهد تا بسته به ترجیحات خود یک تم ایجاد کنند. سپس کاربران می توانند با نوشتن نام، نام موضوع و اطلاعات موضوع، موضوع خود را منتشر کنند. پس از آن، کاربران ممکن است تم را به عنوان یک تم DIY ذخیره کنند، که سایر کاربران گوشی هواوی های هوشمند می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.

با این حال، این برنامه دارای تبلیغات زیادی است که در پیام های متنی شما نفوذ می کنند و تجربه پیام های متنی شما را خراب می کنند. نکته منفی دیگر این است که بسیاری از آنها بدون هزینه نیستند.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض دوربین عقب گوشی Huawei Y7 2019

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =