نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تلفن اندرویدی شما پیام خطای در دسترس نبودن شبکه گوشی هواوی را نشان می‌دهد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قدرت سیگنال خود را بررسی کنید و حالت هواپیما را تغییر دهید. اگر کار نکرد، به تنظیمات شبکه تلفن همراه نگاه کنید. ما راهنما را به روش های پایه و پیشرفته تقسیم کرده ایم. بنابراین اگر راه‌حل‌های بی‌اهمیت کارساز نباشند، باید به جزئیات فنی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطمئن شوید که تا انتها ادامه دهید!

در دسترس نبودن شبکه گوشی
در دسترس نبودن شبکه گوشی

راه حل های عمومی برای رفع در دسترس نبودن شبکه گوشی

در اینجا چند مرحله ساده اما موثر عیب یابی برای تعمیر شبکه تلفن همراه در تلفن های اندرویدی آورده شده است. اینها به دانش فنی زیادی نیاز ندارند اما به خوبی کار می کنند:

حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید

برای در دسترس نبودن شبکه گوشی روشن/خاموش کردن حالت هواپیما باعث راه اندازی مجدد شبکه تلفن همراه یا تلفن همراه در تلفن همراه شما می شود. همچنین می‌توانید فقط اتصال داده را خاموش کنید و بعداً دوباره آن را فعال کنید، اما به نظر من تغییر حالت هواپیما مؤثرتر است.

فقط به تنظیمات > شبکه و اینترنت بروید (در برخی از دستگاه‌ها، اتصال و اشتراک‌گذاری است).

حالا حالت هواپیما/پرواز را پیدا کنید و ابتدا دکمه اسلایدر را فعال کرده و سپس آن را غیرفعال کنید. با این کار شبکه تلفن همراه مجددا راه اندازی می شود و امیدوارم مشکلات شبکه برطرف شود.

همچنین، می‌توانید حالت هواپیما را در نوار وضعیت غیرفعال کنید. فقط انگشت خود را از صفحه اصلی به پایین بکشید و روی نماد هواپیما ضربه بزنید

این مطلب را از دست ندهید   کابل آنتن GSM Huawei P9

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

برای در دسترس نبودن شبکه گوشی اگر با روشن و خاموش کردن حالت هواپیما، خطای «شبکه تلفن همراه در دسترس نیست» برطرف نشد، قدم بعدی این است که گوشی هواوی خود را راه‌اندازی مجدد کنید.

با گذشت زمان، برنامه‌های پس‌زمینه و فایل‌های موقت حافظه را مسدود می‌کنند و ممکن است پیام‌های خطایی مانند این ایجاد کنند. راه‌اندازی مجدد به پاک کردن همه این آشغال‌ها و بازگرداندن دستگاه شما به حالت تازه کمک می‌کند. به سادگی دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا یک صفحه بازشو ببینید. گزینه Restart را انتخاب کنید و در صورت درخواست تایید کنید.

سیم کارت را بردارید و آن را برگردانید

اگر حتی پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه، با خطای «شبکه تلفن همراه در دسترس نیست» مواجه شدید، می‌توانید سیم‌کارت را خارج کرده و دوباره وارد کنید.

شیار سیم کارت دستگاه خود را پیدا کرده و باز کنید. در گوشی هواوی‌های اندرویدی واقعا قدیمی، ممکن است لازم باشد قاب پشتی و باتری را برای دسترسی به سیم‌کارت بردارید، اما در اکثر دستگاه‌های مدرن، می‌توانید با استفاده از ابزار پین اجکتور سیم کارت به سینی سیم‌کارت دسترسی پیدا کنید.

حالا به آرامی سیم کارت را بردارید، چند ثانیه صبر کنید و با احتیاط آن را برگردانید. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و ببینید آیا مشکل شبکه تلفن همراه یا تلفن همراه همچنان پابرجاست.

سیستم عامل را به روز کنید

برای در دسترس نبودن شبکه گوشی بسیاری از مردم نیاز به نرم افزار یا به روز رسانی سیستم را در تلفن های اندرویدی خود نادیده می گیرند زیرا آن را غیر ضروری می دانند یا به سادگی به شبکه WiFi دسترسی ندارند. مشکل زمانی رخ می دهد که مدتی است دستگاه را به روز نکرده باشید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض کابل اتصال گوشی Huawei Y7 2019

برای جلوگیری از بروز خطاهایی از این دست، به‌روزرسانی گوشی هواوی اندرویدی خود به شدت توصیه می‌شود. برای انجام به روز رسانی سیستم مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار بروید
  • در گوشی هواوی خاصی باید به تنظیمات > درباره تلفن بروید
  • اگر هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس باشد، روی صفحه نمایش داده می‌شود. همان را دانلود و نصب کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد دستگاه اندرویدی، بررسی کنید که آیا همچنان پیام خطای «شبکه تلفن همراه در دسترس نیست» را دریافت می کنید.

رومینگ داده را خاموش کنید

برای در دسترس نبودن شبکه گوشی رومینگ داده زمانی است که شما خارج از منطقه تحت پوشش ارائه دهنده اصلی تلفن همراه خود هستید و دستگاه شما از خدمات اپراتورهای شبکه تلفن همراه یا تلفن همراه محلی استفاده می کند. اساسا – زمانی که شما در حال سفر بین المللی هستید.

با این حال، هنگامی که در حال حاضر تحت پوشش طرح تلفن همراه خود هستید، به ویژگی رومینگ داده نیازی نیست. بعلاوه، ممکن است در معرض هزینه های اضافی رومینگ باشید. در این صورت باید آن را در گوشی هواوی خود غیرفعال کنید.

در اینجا مراحل انجام می شود:

  • تنظیمات را باز کنید.
  • به شبکه و اینترنت (یا اتصالات) بروید.
  • سپس Mobile Networks را انتخاب کنید
  • نوار لغزنده رومینگ را پیدا کنید و آن را خاموش کنید.

حرکت به مکان دیگری را امتحان کنید

برای در دسترس نبودن شبکه گوشی بر کسی پوشیده نیست که اگر در مکانی با پوشش ضعیف شبکه هستید، در دریافت سیگنال با مشکل مواجه خواهید شد. این بیشتر زمانی اتفاق می افتد که شما در یک مکان دورافتاده یا یک محیط عایق هستید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تصویری حذف فالوورها در اینستاگرام

در صورت امکان، می توانید سعی کنید به مکان دیگری با قدرت سیگنال شبکه سلولی بهتر حرکت کنید. همچنین با همکاران یا دوستان اطراف خود چک کنید. اگر آنها با همین مشکل روبرو هستند، به احتمال زیاد یک مشکل موقت شبکه تلفن همراه در مکان شما وجود دارد.

مقالات مورد علاقه نحوه تعویض اسپیکر خارجی گوشی Huawei Y7 2019

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =