نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این برنامه ها با لانچرها متفاوت هستند زیرا جایگزین رابط کاربری موجود گوشی هواوی شما نمی شوند. در عوض، آنها فقط برای سفارشی کردن تنظیمات خاصی از تلفن شما استفاده می شوند. برنامه های کاربردی فونت سفارشی به صورت زیر است و برای دانلود می توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

برنامه های کاربردی فونت سفارشی
برنامه های کاربردی فونت سفارشی

برنامه های کاربردی فونت سفارشی

ایا دوست دارید گوشی خود را با استفاده از برنامه های متنوع تغییر دهید؟ یکی از این راه حل ها استفاده از برنامه های فونت سفارشی می باشد. دو برنامه مهم برای برنامه های کاربردی فونت سفارشی به صورت زیر است.

  1. برنامه zFont

یکی از برنامه های برنامه های کاربردی فونت سفارشی با استفاده از برنامه zFont می توانید رنگ فونت گوشی هواوی خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که برای این روش باید گوشی هواوی خود را ریبوت کنید.

  • این اپلیکیشن zFont 3 – Emoji و Font Changer نام دارد. آن را جستجو کنید و از پلی استور نصب کنید.
  • برنامه را اجرا کنید و روی Grant permission ضربه بزنید تا تغییرات خود را اعمال کند.
  • پس از باز کردن آن، می توانید یک بخش Color را مشاهده کنید. روی دکمه سبز SEE ALL ضربه بزنید تا همه گزینه های خود را مشاهده کنید.
  • انتخاب خود را انجام دهید و برای دانلود فونت روی دانلود کلیک کنید. پس از کلیک بر روی انتخاب خود، می توانید پیش نمایش فونت را قبل از دانلود مشاهده کنید.
  • هنگامی که فونت در دستگاه شما دانلود شد، دکمه دانلود به Apply تبدیل می شود. روی آن ضربه بزنید تا فونت اعمال شود.
  • از شما می خواهد که یک روش را انتخاب کنید. روش اول را انتخاب کنید و روی Done ضربه بزنید.
  • اکنون می توانید تمام فونت های دانلود شده را ببینید. روی نام فونتی که به تازگی انتخاب کرده اید ضربه بزنید و سپس روی دکمه سبز رنگ Apply که در پایین صفحه نمایش وجود دارد ضربه بزنید.
  • اکنون روی دکمه آبی رنگ Reboot ضربه بزنید.
  • منتظر بمانید تا گوشی هواوی ریستارت شود. اکنون می توانید سبک فونت اعمال شده روی گوشی هواوی خود را مشاهده کنید.
  1. برنامه iFont

یکی از برنامه های کاربردی فونت سفارشی با استفاده از برنامه iFont می توانید از فونت های سفارشی برای تغییر رنگ فونت گوشی هواوی خود استفاده کنید.

  • iFont (متخصص فونت ها) را در پلی استور جستجو کنید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بر روی Installضربه بزنید.
  • iFontرا باز کنید و در بالا می‌توانید RECOM، FIND، MYو TOP APPرا ببینید. روی MYضربه بزنید و Color Fontرا انتخاب کنید.
  • انتخاب خود را بر اساس فونت استفاده کنید. روی آن ضربه بزنید و می توانید یک پیش نمایش را مشاهده کنید. اکنون، روی DOWNLOAD ضربه بزنید.
  • پس از دانلود، به برگه MY برگردید و روی دانلود من ضربه بزنید.
  • شما می توانید تمام فونت های دانلود شده خود را در لیست مشاهده کنید. روی فونتی که قبلا انتخاب کرده اید و سپس SET ضربه بزنید.
  • شما یک اعلان دریافت خواهید کرد. روی Install ضربه بزنید.
  • پس از نصب، می توانید به طور خودکار فونت اعمال شده روی گوشی هواوی خود را ببینید.
این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب P8 Lite Huawei

آیا باید دستگاه اندرویدی خود را روت کنم؟

برای برنامه های کاربردی فونت سفارشی اگر نمی‌دانید روت کردن چیست، اساساً فقط به خودتان مجوزهای روت می‌دهید که به شما امکان می‌دهد فقط با تماس با اپراتور یا ارائه‌دهنده تلفن به ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید. آن را مانند جیلبریک کردن آیفون در نظر بگیرید.

مردم معمولاً این کار را برای دسترسی به برنامه هایی انجام می دهند که در غیر این صورت نمی توانند. این می تواند برنامه های پشتیبان، برنامه های ضبط، برنامه های جعل و غیره باشد. همچنین می توانید برنامه های پولی را به صورت رایگان دانلود کنید یا به صورت رایگان خریدهای درون برنامه ای انجام دهید. یکی دیگر از دلایل محبوب برای روت کردن این واقعیت است که روت کردن دستگاه شما را به تعداد زیادی سفارشی سازی جدید باز می کند که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهید داشت.

به طور طبیعی، ممکن است از خود بپرسید که آیا برای تغییر رنگ فونت باید گوشی هواوی خود را روت کنید. خوب، برای انجام این کار برای روش های ذکر شده در بالا، نیازی به روت کردن گوشی هواوی خود ندارید.

همچنین روت کردن دستگاه شما ایمن نیست زیرا یک کلیک اشتباه در فایل های سیستم می تواند سیستم عامل شما را خراب کند. یک برنامه اشتباه می تواند گوشی هواوی شما را آسیب پذیر کند. در بیشتر موارد، روت کردن گارانتی شما را نیز باطل می کند.

بیشتر بدانید: تعویض ویبراتور Huawei Y7

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =