نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بالا رفتن قیمت گوشی در زمان کرونا

چرا در دوران کرونا قیمت گوشی سامسونگ به یک باره بالا رفت و هنوز هم پایین نیامده است؟

این روزها اگر تلفن همراه خوب و قیمت بالایی دارید حتما هنگام خواب زیر سرتان بگذارید تا راحت تر بخوابید!

روزهای بسیار سخت کرونا با افزایش قیمت تلفن همراه دشوارتر شد.

در این دوران طاقت فرسای کرونا حواستان باشد تلفن های همراه من جمله گوشی سامسونگ ، گوشی آیفون جزء دارایی های گران قیمت شماست در صورتی که تا به امروز تنها به چشم وسایل شخصی به آن ها نگاه می کردید و هدفتان رفع نیاز بوده است.

فعالیت در فضای مجازی

یکی از صد دلیل افزایش قیمت گوشی سامسونگ آیفون هواوی و غیره، افزایش فعالیت مردم در فضای مجازی بود که تا قبل از کرونا به این شدت نبود.

از سوی دیگر نوجوانان و جوانانی که تا چند ماه قبل محدودیت استفاده از تلفن همراه داشتند، امروز مجبور به استفاده ی مداوم آن هستند بنابر این با اولین آمار شیوع کرونا در کشور و تعطیلی مدارس و آغاز تدریس غیرحضوری قیمت تلفن همراه سر به فلک کشید.

خرید آنلاین

خرید آنلاین و تشویق به خرید آنلاین هم سهمی در این افزایش قیمت داشت. مردم به دلیل ترس از مریضی در خانه ها می مانند و به صورت غیرحضوری خرید می کنند بنابراین برای انجام این کار لازم است از تلفن همراه یا لپ تاپ استفاده کنید که خریدن تلفن همراه نسبت به لپ تاپ قطعا مقرون بصرفه تر است.

علاوه بر خرید تلفن های همراه و شلوغ شدن مغازه های موبایل فروشی، تعمیرگاه های موبایل هم شلوغ شده است چراکه استفاده ی مردم نسبت به قبل چندین برابر شده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال Huawei P9

آمار ورود موبایل

آمارهای بدست آمده از انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی نشان می دهد که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا نیمه‌ اردیبهشت ‌ماه تنها ۷۰۰ هزار دستگاه موبایل وارد کشور شده در حالی ‌که مصرف ماهانه کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است. به همین دلیل میزان ورود موبایل، تبلت و لوازم جانبی نسبت به تقاضای مردم کم، باعث افزایش قیمت گوشی سامسونگ و آیفون و هواوی شده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =