نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف فایل کارت SD . برای جلوگیری از مشکلات بعدی با حذف فایل در کارت‌های SD، مهم است که اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید. به طور مرتب از فایل های خود در یک دستگاه ذخیره سازی جداگانه نسخه پشتیبان تهیه کنید و از حذف کارت SD در حین استفاده یا در حین انتقال فایل خودداری کنید. کارت را قبل از برداشتن فیزیکی با خیال راحت خارج کنید و از برنامه های مدیریت فایل قابل اعتماد برای حذف فایل ها از کارت SD استفاده کنید.

حذف فایل کارت SD
حذف فایل کارت SD

پوشه اندروید برای کارت SD چیست؟

پوشه Android برای کارت SD توسط برنامه ها برای ذخیره داده های خاص برنامه و فایل های پیکربندی در کارت SD خارجی استفاده می شود. هنگامی که یک برنامه سعی می کند یک فایل در آن ایجاد کند، به طور خودکار ایجاد می شود.

به خاطر داشته باشید که پوشه “Android” یک پوشه مخفی است، به این معنی که به راحتی از طریق مدیر فایل استاندارد برای کاربر قابل دسترسی یا قابل مشاهده نیست. این برای جلوگیری از دستکاری تصادفی کاربران در داده های مهم برنامه و ایجاد مشکلات احتمالی است.

با این حال، هنگام کار با فایل های موجود در این پوشه، احتیاط ضروری است. حذف هر فایل “.misc” حاوی داده های سیستم می تواند منجر به بی ثباتی سیستم یا مشکلات دیگر شود. علاوه بر این، حذف یک فایل «متفرقه» مربوط به یک برنامه خاص، مانند WhatsApp، می‌تواند منجر به از دست رفتن پیام‌های چت، فایل‌های صوتی، ویدیوها و سایر داده‌های ارسال یا دریافت شده در برنامه شود. بنابراین، بسیار مهم است که مراقب باشید و از حذف فایل‌ها از این پوشه اجتناب کنید، مگر اینکه در مورد کاری که انجام می‌دهید مطمئن باشید.

این مطلب را از دست ندهید   افزودن صفحه اصلی اضافی به صفحه اصلی گوشی هواوی

چرا کارت SD من یک پوشه اندروید دارد؟

پوشه اندروید روی کارت SD شما به احتمال زیاد توسط سیستم عامل اندروید ایجاد شده است. این پوشه مخفی ویژه برای برنامه‌های شما طراحی شده است تا داده‌های خاص برنامه، از جمله فایل‌های پیکربندی، همراه با فایل‌های موقت، داده‌های برنامه‌های نصب‌شده و سایر فایل‌های متفرقه را ذخیره کند.

حذف فایل‌ها از این پوشه می‌تواند فضای ذخیره‌سازی را آزاد کند، اما محتاط باشید زیرا ممکن است بر عملکرد خاصی از برنامه تأثیر بگذارد.

آیا حذف پوشه اندروید روی کارت SD بی خطر است؟

در حالی که به طور کلی حذف پوشه Android روی کارت SD شما بی خطر است، ممکن است بر عملکرد برنامه و عملکرد سیستم تأثیر بگذارد. قبل از حذف، مطمئن شوید که از فایل های مهم ذخیره شده در پوشه بک آپ گرفته اید. اگر مطمئن نیستید، با یک متخصص مشورت کنید یا تحقیقات بیشتری را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: تنظیم مجدد نرم افزار در مقابل بازنشانی سخت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =