نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله نکاتی درباره مشکلات تخلیه باتری گوشی در اختیار شما قرار می دهیم. بزرگترین مشکلی که با گوشی هواوی مواجه هستیم تخلیه و داغ شدن بیش از حد باتری است امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که گوشی های هوشمند را با نرخ بسیار پایین تولید می کنند و به همین دلیل است که می توانیم گوشی های هوشمند را در دست همه ببینیم. اما همانطور که می دانیم کیفیت آن گوشی های هوشمند به خوبی اسمارت فون های مارک دار نیست. تفاوت در هزینه به دلیل تفاوت در درجه ابزار و دستگاه های مورد استفاده در هنگام ساخت گوشی های هوشمند است. برندهای خوب از مواد باکیفیت استفاده می کنند و به همین دلیل است که دستگاه های آنها عمر طولانی دارند.

مشکلات تخلیه باتری گوشی

قسمت 1: کاهش مشکلات گرم شدن گوشی های هواوی

تعداد زیادی از مردم گوشی های هواوی را خریداری کرده اند و بسیاری از آنها از مشکلات باتری و شارژ هواوی شکایت زیادی داشته اند. گرمایش معمولی مشکلی نیست، زیرا همه گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های الکترونیکی هستند، اما وقتی دائماً با این مشکل مواجه می‌شوید و احساس می‌کنید که موبایل شما بسیار داغ می‌شود و ممکن است باعث آسیب یا آسیب به شما شود، می‌تواند جای نگرانی باشد. .

در اینجا به موارد متداولی اشاره کرده ایم که می توانید با گوشی هواوی خود یا هر دستگاه اندرویدی دیگری که مشکل گرمای بیش از حد و تخلیه باتری را برای شما ایجاد می کند، امتحان کنید. اولین و مهمترین چیزی که باید به دنبال آن باشید، پیدا کردن منطقه ای است که تلفن در آن گرم می شود. این کار مشکل شما را محدود می کند و خواهید فهمید که چرا گوشی شما دقیقاً داغ می شود و چرا با این مشکلات زیاد در باتری هواوی خود مواجه هستید.

پشت تلفن شما گرم می شود؟

اگر با مشکل گرم شدن پشت تلفن همراه خود مواجه هستید، باید بدانید که این مشکل مربوط به گوشی هواوی شما نیست بلکه مشکل باتری هواوی آن است. وقتی باتری گوشی شما خراب می شود یا قدیمی می شود، چنین مواردی پیش می آید. هنگامی که گوشی خود را از شارژر دیگری شارژ می کنید نیز با این مشکل مواجه خواهید شد. سعی کنید گوشی خود را از شارژر اصلی و توصیه شده هواوی شارژ کنید و بررسی کنید که آیا مشکل مشابه وجود دارد یا خیر. بنابراین باید همه این موارد را هنگامی که پشت گوشی شما گرم می شود بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل روشن نشدن گوشی هواوی

پایه گوشی شما گرم می شود؟

آیا گوشی شما از پایین، جایی که شارژر را وصل می کنید، گرم می شود؟ آیا هنگام شارژ تلفن همراه شما گرم می شود؟ اگر این مشکل است، پس باید بدانید که این مشکل با شارژر است. یا شارژر هواوی شما معیوب بوده یا ممکن است از شارژر دیگری استفاده کنید. برای رفع مشکل شارژ هواوی، باید شارژر هواوی خود را تعویض کنید، اما در غیر این صورت باید یک شارژر جدید و پیشنهادی برای گوشی خود تهیه کنید.

آیا تلفن هواوی شما از قسمت پشتی بالا گرم می شود؟

اگر گوشی هواوی شما از قسمت بالایی پشت گرم می شود، حتما متوجه شده اید که اصلاً مشکل باتری نیست. ممکن است مشکل از بلندگو یا صفحه نمایش باشد. بنابراین برای رفع چنین مواردی باید نکات زیر را مطالعه کنید

اگر تلفن از بلندگو گرم می شود

اگر متوجه شدید که قسمت گرمایش بلندگو است (قسمتی که هنگام صحبت با کسی از طریق تلفن روی گوش های خود نگه می دارید) باید بدانید که این فقط یک مشکل اصلی نیست. اما ممکن است به گوش شما آسیب برساند. این مشکل زمانی که بلندگوی گوشی شما معیوب شده باشد باقی می ماند. پس باید سریعا به مرکز خدمات مجاز هواوی مراجعه کرده و آن را تعمیر کنید.

اگر صفحه نمایش گوشی در حال گرم شدن است

اگر صفحه یا نمایشگر گوشی هواوی شما در حال گرم شدن است و گاهی اوقات به نظر می رسد دمای بسیار بالایی پیدا کرده است، به راحتی می توانید تشخیص دهید که این مشکل فقط مربوط به گوشی هواوی شماست. بنابراین باید توصیه هایی را که در زیر ارائه می شود دنبال کنید.

قسمت 2: رفع مشکل داغ شدن بیش از حد یا تخلیه باتری گوشی هواوی

بنابراین اکنون منطقه مشکل را محدود کرده اید و متوجه شده اید که مشکل با خود گوشی است نه باتری و شارژر. برای رفع آن باید مراحل زیر را دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه شارژ سریعتر گوشی هواوی

از برنامه شخص ثالث برای کاهش مصرف باتری استفاده کنید

استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای کاهش مصرف باتری گوشی هوشمند خود همیشه انتخاب خوبی است. در اینجا قصد داریم Greenify را به شما معرفی کنیم. Greenify که به عنوان ابزار برتر Lifehacker در بهترین برنامه های اندروید 2013 معرفی شد، مورد علاقه بسیاری از کاربران تلفن های اندرویدی است. Greenify به شما کمک می کند تا برنامه هایی را که استفاده نمی کنید شناسایی کنید و آنها را در حالت خواب زمستانی قرار دهید و از عقب افتادن دستگاه شما و زالو زدن باتری جلوگیری کنید. بدون هیچ برنامه‌ای که در پس‌زمینه اجرا می‌شود، مطمئناً شاهد افزایش عمر باتری هواوی خواهید بود.

گوشیتو روشن کن

اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هواوی خود را آزاد کنید. باید برنامه ها و داده هایی را که برای شما قابل استفاده نیستند حذف کنید. این کار گوشی و پردازنده آن را سبک می کند و بنابراین گوشی شما باید تلاش کمتری انجام دهد که به رفع مشکلات باتری هواوی و مشکل داغ شدن بیش از حد کمک می کند.

شکی نیست که گوشی‌های اندرویدی فوق‌العاده هستند و بنابراین می‌توانیم برای کارهای روزانه خود به آن‌ها اعتماد کنیم. هر زمان که به هر مکانی می رویم، روی بسیاری از عکس ها و ویدیوها کلیک می کنیم، اما وقت نداریم عکس های مناسب را از بین آنها انتخاب کنیم و بقیه را حذف کنیم، بنابراین این عکس ها و ویدیوها نه تنها فضای ذخیره سازی را می خورند، بلکه سرعت پردازنده را نیز کاهش می دهند. . پس بهتر است آنها را پاک کنید.

برای افزایش عمر باتری، تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید

برای کاهش تخلیه باتری می توانید سرویس مکان را خاموش کنید. همچنین، بهینه سازی تنظیمات GPS می تواند به شما در بهبود عمر باتری کمک کند. به Settings > Location > Mode بروید و سه گزینه را مشاهده خواهید کرد. دقت بالا، که از GPS، Wi-Fi و شبکه تلفن همراه برای تعیین موقعیت شما استفاده می کند، که به نوبه خود از قدرت بسیار زیادی برای انجام این کار استفاده می کند. صرفه جویی در باتری که همانطور که از نام آن پیداست، تخلیه باتری را کاهش می دهد. می توانید تنظیمات را به گزینه ذخیره باتری تغییر دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال شارژ

تنظیم دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید. به Settings > Applications > All > Google Play Services بروید. در اینجا روی دکمه Clear Cache ضربه بزنید. این سرویس Google Play را تازه می کند و حافظه پنهان را متوقف می کند تا باتری شما را تمام کند.

بازی های سنگین

اندروید مجموعه عظیمی از بازی ها و بازی های زیادی دارد که بسیار بزرگ است. ما می توانیم هر روز شاهد عرضه بازی های جدید باشیم. داشتن بازی در گوشی هواوی بد نیست اما باید بازی هایی را که بازی نمی کنید حذف کنید. باید به یاد داشته باشید که هر چه فضای بیشتری مصرف شود، با مشکل تخلیه باتری بیشتری مواجه خواهید شد. بازی‌های زیادی وجود دارند که به منابعی از تلفن شما مانند اتصال داده و سایر حسگرها نیاز دارند، این بازی‌ها دلیل بزرگی برای تخلیه باتری و داغ شدن بیش از حد هستند.

از کاور/قاب تلفن همراه خوب استفاده کنید

ما می دانیم که شما گوشی هواوی خود را بسیار دوست دارید و بنابراین از قاب ها و کاورها استفاده می کنید تا از خط و خش و گرد و غبار محافظت کنید، اما تهویه خوب بسیار مهم است.

به طور معمول کاورهایی که ما با قیمت های بسیار ارزان تر می خریم، کیفیت پایینی دارند و نیازی به تهویه ندارند، بنابراین باید قاب هایی را خریداری کنید که مخصوص گوشی هواوی شما توسط هوآوی تولید شده است.

اگر این مراحل را دنبال کنید، مطمئن هستیم که دیگر با مشکل مشابه روبرو نخواهید شد و تلفن شما برای مدت بیشتری دوام خواهد آورد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تعویض کابل دکمه های صدا/پاور گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =