نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

درباره مشکلات گوشی Huawei Y6 چه می دانید؟ Huawei Y6 یک گوشی فوق العاده است اما، مانند هر دستگاه دیگری، برخی از مشکلات در آن وجود دارد. تلفن های هوشمند پیچیده هستند و ساختن یک دستگاه عالی بدون مشکل آسان نیست. بنابراین حتی پس از سال‌ها تجربه در تست کیفیت دامنه، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند گاهی اوقات موفق نمی‌شوند تمام مشکلات دستگاه را قبل از راه‌اندازی حل کنند. اما نگران نباشید، در این راهنما، ما تمام مشکلات Huawei Y6 و راه‌حل‌ها/رفع‌های آنها را توضیح داده‌ایم.

مشکلات گوشی Huawei Y6

گرمای بیش از حد گوشی Huawei Y6

سه جزء مسئول گرمای بیش از حد عبارتند از SoC گوشی (که معمولاً به عنوان پردازنده شناخته می شود)، دوم باتری گوشی و سوم صفحه نمایش است.

انتظار می رود که گوشی کمی گرم شود. با این حال، می توانید از ترفند زیر برای بررسی داغ شدن بیش از حد گوشی خود استفاده کنید.

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا گوشی شما واقعاً «گرم می‌شود» این است که گوشی را روی گوش‌ها و گونه‌های خود قرار دهید، درست مانند زمانی که در تماس صوتی صحبت می‌کنید.

اگر به دلیل گرما احساس ناراحتی می کنید، بله، هواوی Y6 شما بیش از حد گرم شده است. برای رفع آن مراحل زیر را دنبال کنید.

رفع گرمای بیش از حد هواوی Y6 در استفاده عادی

اگر تلفن شما فقط هنگام شارژ شدن گرم می شود، به بخش بعدی بروید. شایع ترین علت مشکلات گرمایش گوشی هوشمند SoC است که معمولاً پردازنده نامیده می شود و صفحه نمایش در صورت استفاده با روشنایی بالا. وقتی گوشی هوشمند شما به شدت از پردازنده استفاده می کند، گرم می شود.

این مطلب را از دست ندهید   باز نشدن دوربین گوشی هواوی

اکنون برای حفظ دمای مطلوب گوشی و جلوگیری از مشکل گرمایش، گرما به صفحه نمایش داده می شود و سپس گرما را به هوا و دستان شما دفع می کند.

بهترین راه حل به روز رسانی سیستم عامل است. گرمای بیش از حد و بسیاری از مشکلات دیگر توسط سازندگان از طریق به روز رسانی سیستم عامل رفع می شوند. بنابراین به شما توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و در صورت موجود بودن Huawei Y6 خود را به‌روزرسانی کنید.

گاهی اوقات، چندین به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد و این به روز رسانی ها یکی یکی نصب می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های موجود را نصب کرده اید.

علل و راه حل های مشکل گرمایش در هواوی Y6

انتظار می رود هنگام انجام کارهای زیر روی تلفن هوشمندتان گرم کنید. نکات را بعد از هر فعالیت بخوانید تا آن را به حداقل برسانید.

بازی کردن

هنگام بازی، تلفن شما گرم می شود. طبیعی است. استراحت های کوچک داشته باشید تا هواوی Y6 خود را خنک کند.

موارد حجیم

از شر کیس حجیم خلاص شوید. قاب حجیم به این معنی نیست که دستگاه شما از سقوط در امان می ماند. بهترین موارد مواردی هستند که گوشه های ضخیم تری دارند.

برنامه های باگی

مطمئن شوید که از برنامه‌های توسعه‌دهندگان معتبر استفاده می‌کنید و همه برنامه‌ها را از فروشگاه Play نصب می‌کنید. برنامه های باگ می توانند گوشی هوشمند شما را بیش از حد گرم کنند. برای رفع مشکل گرمای بیش از حد، برنامه ها را به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی هدفون P8 Huawei

ضبط ویدیوی گسترده

دوربین دستگاه شما در صورت استفاده طولانی مدت باتری را به سرعت تخلیه می کند. متأسفانه گوشی شما را نیز بیش از حد گرم می کند. استفاده از دوربین با فلاش روشن باعث گرم شدن هواوی Y6 و تخلیه سریعتر باتری می شود. بنابراین، اگر فلاش مورد نیاز نیست، آن را خاموش کنید.

اجرای هر چیزی Resource Hungry

اجرای هر چیزی که تشنه منابع باشد می تواند هواوی Y6 شما را گرم کند. جدای از بازی، ویرایش ویدیوها، وای فای هات اسپات، انعکاس صفحه نمایش، پخش جریانی از کارهای رایج تشنه منابع هستند.

رفع گرمای بیش از حد هواوی Y6 هنگام شارژ

معمولاً یک تلفن هوشمند هنگام شارژ گرم می شود. گوشی گرم می شود زیرا شارژر باید انرژی کافی برای شارژ باتری دستگاه را تامین کند. شارژرهای سریع جدید هنگام نوشتن این مقاله بین 30 وات تا 120 وات هستند.

به روز رسانی سیستم عامل

سازندگان می توانند اکثر مشکلات را از طریق به روز رسانی سیستم عامل برطرف کنند. بنابراین، به شما توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و در صورت موجود بودن Huawei Y6 خود را به‌روزرسانی کنید. گاهی اوقات، چندین به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد و این به روز رسانی ها یکی یکی نصب می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های موجود را نصب کرده اید.

قاب

در حالی که گوشی در حال شارژ شدن است، قاب را بردارید. بدون قاب، هواوی Y6 شما می‌تواند گرما را بهتر و سریع‌تر دفع کند.

شارژر

فقط از شارژر اصلی/سازگار استفاده کنید. توصیه می شود از شارژر خود برند یا شارژر دارای گواهی برند گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش برنامه EaseUS Data Recovery

بازی ها

زمانی که گوشی در حال شارژ است بازی نکنید. همانطور که در بالا به شما گفتم، گرم شدن هنگام شارژ از تلفن هوشمند معمولی و مورد انتظار است. اما اگر بازی کنید، بازی به شدت از منابع پردازنده استفاده می کند و پردازنده نیز گرم می شود. گرم شدن همزمان باتری و پردازنده می تواند خطرناک باشد. از آن اجتناب کنید!

محیط

گوشی خود را در محیطی خنک شارژ کنید. اگر گوشی خود را زیر نور خورشید قرار دهید، گرم می شود. اما، متأسفانه، ما اغلب در فضای باز به آن فکر نمی کنیم و دستگاه های خود را زیر نور مستقیم خورشید شارژ می کنیم. گوشی خود را در داخل خودرو زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. در عوض، آن را در جعبه دستکش قرار دهید.

شارژ سریع

غیرفعال کردن شارژ سریع از برنامه تنظیمات. اگر گوشی هوشمند شما قابلیتی برای غیرفعال کردن شارژ سریع ندارد، می توانید از شارژر قدیمی استفاده کنید. اگر نکات بالا کمکی نکرد، ممکن است پورت شارژ شما آسیب دیده باشد. برای تشخیص و رفع مشکل خود به نزدیکترین مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: ترکیدن ناگهانی باتری گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =