نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ورود به حساب اینستاگرام خود که غیرفعال یا حذف شده است را داشته باشید و یا بازیابی اکانت و حساب کاربری پیچ حذف شده اینستاگرام امکان پذیر است. متاسفانه این عمل خلاف سیاست‌های اینستاگرام است، اما روش‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید با برگرداندن پیج اینستا اطلاعات و محتوای از دست رفته خود را بازیابی کنید. در این مقاله به بررسی ورود به اکانت قبلی اینستاگرام می پردازیم.

بررسی کامل اپلیکیشن اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام هم اکنون یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام در بین کاربران ایرانی هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هم اکنون بخش عظیمی از کاربران فعال این اپلیکیشن را ایرانی‌های علاقمند به عکس‌برداری و سلفی گرفتن تشکیل می‌دهند. برای ورود به اکانت قبلی اینستاگرام اما اینستاگرام دارای قوانین و سیاست‌های خاصی است که گاها عجیب به نظر می‌رسند.

راهنمای کامل ورود به اکانت قبلی اینستاگرام

در قدم اول لازم دانستیم که توضیحاتی در مورد قوانین و شرایط استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در توضیحات بخش Privacy and Policity اینستاگرام به وضوح در رابطه با وضعیت حساب‌های حذف شده توضیحاتی داده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر (بخش دوم)

در ابتدا باید بدانید که اینستاگرام بی‌دلیل حساب یا اکانت شما را حذف نمی‌کند. تا زمانی که به قوانین و مقررات استفاده از اینستاگرام احترام گذاشته و از آن به درستی استفاده کنید، حساب شما از سوی اینستاگرام حذف نمی‌شود. بنابراین حذف اکانت از سوی خود اینستاگرام تنها در شرایطی انجام می‌شود که کاربر قوانین و مقررات استفاده از این شبکه اجتماعی را نقض کرده باشد. هیچ فردی نمی‌تواند برای اینستاگرام درخواست حذف حساب کاربری شخص دیگری را ارسال کند و اینستاگرام بی‌دلیل نسبت به حذف آن وارد عمل شود. به منظور گزارش نقض قوانین از سوی کاربران قابلیتی با نام Report یا گزارش تعریف شده که استفاده از آن هم قوانین و مقررات خاص خود را دارد.

دقت داشته باشید که اگر بنا به هر دلیلی حساب کاربری یا حساب اینستاگرام کاربر غیرفعال یا حذف شود، تمام عکس‌ها، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها و … حساب مورد نظر بلافاصله و برای همیشه حذف می‌شوند.

بررسی قوانین ورود به اکانت قبلی اینستاگرام

برای ورود به اکانت قبلی اینستاگرام اگر فکر می‌کنید که قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض نکرده‌اید و خودتان هم به طور دستی نسبت به غیرفعال یا حذف حساب اینستاگرام‌تان اقدام نکرده‌اید اما حسابتان حذف شده، احتمالا اکانت اینستاگرام شما توسط فردی سودجو هک شده و وی نسبت به حذف یا غیرفعال کردن آن اقدام کرده است. متاسفانه در این شرایط هم اینستاگرام حساب یا اکانت هک شده شما را به شما باز نمی‌گرداند و در واقع انتخاب رمز عبور و بی‌دقتی خود کاربر را دلیل بروز این مشکل می‌داند. بنابراین حتی اگر حساب اینستاگرام شما هک و حذف شد هم نمی‌توانید از اینستاگرام بخواهید که دوباره آن را فعال کند.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد پیکسل در دوربین

اگر حساب یا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید با همان آدرس ایمیل قبلی خود یک حساب جدید در اینستاگرام بسازید. البته در این شرایط باید نام کاربری یا یوزرنیم (Username) شما نسبت به آنچه که قبلا انتخاب کرده بودید متفاوت باشد. دقت داشته باشید که ثبت نام کردن و ساخت یک حساب یا اکانت جدید با استفاده از آدرس ایمیل مشابه و قبلی منجر به بازیابی اطلاعات اکانت پیشین شما نمی‌شود.

«ادامه دارد…»

دلایل راه اندازی مجدد گوشی هواوی

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =