نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله دلایل راه اندازی مجدد گوشی هواوی را به شما توضیح می دهیم. اگر گوشی هواوی شما مرتباً ریستارت می شود یا به طور خودکار خاموش می شود (بیش از سه بار در روز)، مراحل 8 و 9 را برای رفع مشکل انجام دهید. اگر گوشی شما به طور تصادفی راه اندازی مجدد یا خاموش شد، موارد زیر را انجام دهید:

راه اندازی مجدد گوشی هواوی

 بررسی کنید که آیا گوشی شما به اندازه کافی شارژ شده است یا خیر

اطمینان حاصل کنید که گوشی هواوی شما از قدرت کافی برخوردار است. توصیه می شود قبل از اینکه باتری باقیمانده به کمتر از 20 درصد برسد، گوشی هواوی خود را شارژ کنید، زیرا ممکن است گوشی هواوی به طور خودکار در سطح باتری کم خاموش شود. وقتی سطح باتری زیر 3 درصد است از روشن کردن گوشی هواوی خودداری کنید.

بررسی کنید که آیا به طور تصادفی دکمه روشن/خاموش را فشار داده اید یا خیر

اگر گوشی هواوی شما را در جیب یا کیف خود قرار داده باشید و دکمه روشن/خاموش به طور تصادفی بیش از 10 ثانیه فشار داده شود، ممکن است راه اندازی مجدد شود.

اگر مهلت زمانی صفحه نمایش را تنظیم کرده باشید، گوشی هواوی شما به طور خودکار پس از زمان تعیین شده قفل می شود. رمز عبور صفحه قفل را وارد کنید تا قفل گوشی باز شود.

بررسی کنید که آیا گوشی هواوی در محیطی با دمای بالا یا پایین استفاده می شود

اگر دمای محیط خیلی پایین یا خیلی زیاد باشد، محافظ‌های محافظ گوشی هواوی شما فعال می‌شوند. باتری گوشی شما زمانی بهترین عملکرد را دارد که دمای محیط بین 0 تا 35 درجه سانتی گراد باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی داخلی Huawei Y6 2019

 بررسی کنید که آیا روشن/خاموش برنامه ریزی شده تنظیم شده است یا خیر

تنظیمات را باز کنید و برای روشن/خاموش کردن زمان‌بندی شده جستجو کنید تا بررسی کنید که آیا این ویژگی فعال است یا خیر.

 بررسی کنید که آیا فضای ذخیره سازی روی دستگاه کافی است یا خیر

یکی دیگر از دلایل احتمالی این است که دستگاه حاوی فایل های کش بیش از حد است و بنابراین فضای ذخیره سازی کافی ندارد. توصیه می‌شود از Phone Manager برای پاک کردن فایل‌های کش و حذف نصب برنامه‌هایی که زیاد استفاده نمی‌شوند، استفاده کنید تا حداقل 20 درصد از فضای ذخیره‌سازی گوشی آزاد شود.

 کارت حافظه را بردارید

خطاهای کارت حافظه ممکن است باعث شود گوشی هواوی شما به طور خودکار خاموش یا راه اندازی مجدد شود. اگر از کارت حافظه استفاده می کنید، آن را بردارید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

نرم افزارهای ناسازگار را حذف نصب کنید

نصب برنامه های ناسازگار از کانال های غیر رسمی نیز ممکن است باعث خاموش یا راه اندازی مجدد گوشی شما شود. توصیه می‌شود از داده‌های برنامه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، برنامه‌هایی را که از HUAWEI AppGallery دانلود نشده‌اند حذف نصب کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل را حل می‌کند یا خیر.

بازنشانی گوشی هواوی یا بازیابی سیستم را امتحان کنید

  1. اگر مشکل حل نشد، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
  2. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، از eRecovery یا HiSuite برای رفع مشکلات سیستم استفاده کنید. موارد زیر را انجام دهید:
  • از eRecovery برای بازیابی گوشی خود استفاده کنید
این مطلب را از دست ندهید   راهکارهای رفع مشکلات گوشی Huawei Y6

از کابل USB برای اتصال گوشی هواوی خود به شارژر یا رایانه استفاده کنید. دکمه های افزایش صدا و روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا گوشی شما وارد حالت eRecovery سیستم هواوی شود. به حالت به‌روزرسانی > حالت بازیابی الکترونیکی > دانلود آخرین نسخه و بازیابی > دانلود و بازیابی بروید، سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را برای اتصال به شبکه Wi-Fi دنبال کنید.

برای HUAWEI Mate 30 Pro یا PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 30 RS، دکمه پاور را چندین بار پشت سر هم فشار دهید تا وارد حالت eRecovery شوید.

  • برای بازیابی سیستم از HiSuite استفاده کنید
  • آخرین نسخه HiSuite را روی رایانه خود نصب کنید.

گوشی هواوی خود را خاموش کنید، آن را با استفاده از کابل USB به رایانه متصل کنید و دکمه های کاهش صدا و پاور را همزمان برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا گوشی شما وارد حالت Fastboot شود.

برای Mate 30 Pro و Mate 30 RS، گوشی هواوی را خاموش کنید، آن را با استفاده از کابل USB به رایانه متصل کنید و دکمه پاور را 3 تا 5 بار پشت سر هم فشار دهید. چند ثانیه صبر کنید تا صفحه نمایش روشن شود. سپس گوشی وارد حالت Fastboot می شود.

در رایانه، HiSuite > System Recovery > Continue > Restore را باز کنید. پس از اتمام تعمیر، گوشی شما به طور خودکار ریستارت می شود و وارد صفحه اصلی می شود.

 اگر مشکل همچنان ادامه دارد

اگر مشکل حل نشد، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستگاه و مدرک خرید خود را برای کمک به مرکز خدمات مشتریان مجاز Huawei ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آنروت کردن گوشی

آیا می دانید: آموزش تعویض ویبراتور گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =