نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خراب شدن گوشی هواوی حین شارژ شدن. برای اکثر دارندگان تلفن، تلفن همراه شما یکی از مهم ترین دستگاه های شماست. شاید شما را با دوستان و اقوام در تماس نگه می دارد، دسترسی آسان به فایل ها و اطلاعات مهم را فراهم می کند یا به شما کمک می کند با کار، مشتریان و همکاران در ارتباط باشید. اما وقتی تلفن همراه شما از کار می افتد چه اتفاقی می افتد؟ آیا تا به حال برای شارژ کردن گوشی هواوی هوشمند خود و در نهایت دریافت نشانگر 100 درصد باتری به مشکل برخورده اید؟ این یک تجربه ناامید کننده است – و این به این دلیل است که باتری تلفن خاموش یک حکم اعدام است. اما با ابزار مناسب، می‌توانید باتری خراب گوشی هواوی را در مسیر خود متوقف کنید. برای رفع این مشکل با ما همراه باشید.

خراب شدن گوشی هواوی حین شارژ شدن
خراب شدن گوشی هواوی حین شارژ شدن

اگر تلفن همراهتان روی شارژر خراب بود، پریز را چک کنید

گاهی اوقات، گوشی هواوی شما روی شارژر خاموش می شود یا اصلا شارژ نمی شود. قبل از اینکه آن را بیرون بیاندازید، پریز را بررسی کنید که آیا تلفن همراه شما روی شارژر خراب است یا خیر. گاهی اوقات، سیستم خروجی ممکن است به شارژر فشار وارد کند. بنابراین، باید شارژر را آزاد کنید.

اگر کاربر جدید تلفن همراه هستید، احتمالاً اغلب شارژر موبایل خود را به پریز وصل می‌کنید و متوجه می‌شوید که گوشی هواوی شما کاملاً شارژ شده است، اما هنوز نمی‌توانید از آن استفاده کنید. شارژر دیگری را امتحان کردید، اما مشکل همچنان وجود دارد. دلیل رایج این است که شارژر با منبع تغذیه تلفن همراه شما سازگار نیست.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف کانال توسط ادمین (Delete Channel)

شارژرهای تلفن همراه زیادی در بازار وجود دارد که اکثر آنها برای مدل های مختلف گوشی هواوی موبایل مناسب نیستند. به عنوان مثال، برخی از شارژرهای تلفن همراه برای گوشی هواوی های گلکسی نوت سامسونگ مناسب نیستند، در حالی که برخی از شارژرها برای گوشی هواوی های سری آیفون اپل مناسب هستند.

تلفن همراه شما با برق کار می کند، بنابراین شارژ نگه داشتن آن بسیار مهم است. با این حال، به ندرت پیش می‌آید که گوشی هواوی شما درست زمانی که به شارژ بیشتر نیاز دارید از کار بیفتد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مجبور هستند دائماً تلفن خود را شارژ کنند، به راحتی می توانید با خالی شدن باتری ناامید شوید، یا حتی قبل از یک جلسه مهم یا اجتماع اجتماعی، باتری آن خاموش شود.

اگر تلفن همراهتان روی شارژر خاموش بود، باتری را بیرون بکشید

باتری تلفن همراه که روی شارژر تمام شده است را می توان با بیرون کشیدن باتری دوباره زنده کرد. این یک راه آسان برای رفع مشکل است که بسیاری از افراد آن را تجربه می کنند. اما مراقب باشید در حین انجام این کار به تلفن همراه آسیب نرسانید.

شما کابل شارژ خود را بررسی کرده اید، آن را به برق وصل کرده اید، آن را روشن کرده اید و دکمه روشن/خاموش را فشار داده اید. هنوز هیچی. دوباره گوشی هواویتو چک میکنی ولی بازم هیچی. باید باتری را بیرون بیاورید.

باتری تلفن همراه برای همیشه دوام نمی آورد. اکثر آنها قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند حدود شش ماه دوام می آورند. وقتی زمان تعویض باتری های گوشی هواوی شما فرا می رسد، می تواند یک تجربه بسیار خسته کننده باشد. برای خارج کردن باتری، باید دکمه کوچکی را در کنار گوشی هواوی فشار دهید که به احتمال زیاد روی آن یک “نماد” وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   علت ریست شدن مداوم گوشی هواوی

این نماد ممکن است شبیه یک صاعقه، شعله یا چکش باشد. پس از مشاهده نماد، آن را فشار دهید. برخی از گوشی هواوی ها دارای سوراخ کوچکی در پایین گوشی هواوی هستند، بنابراین می توان باتری را با استفاده از ابزاری بیرون کشید تا به آرامی آن را از پایین بکشید. اگر تلفن همراهتان در زمان شارژ تمام شده بود باتری را بیرون بکشید.

خراب شدن پورت گوشی هواوی

اگر از راه دور با هر تلفن همراه مدرن آشنایی دارید، می‌دانید که این تلفن همراه (تقریباً بدون استثنا) به یک پورت شارژ میکرو USB استاندارد مجهز است. این بدان معناست که احتمالاً می‌توانید گوشی هواوی خود را برای شارژ آن وصل کنید، و می‌توان فرض کرد که تلفن شما شارژ می‌شود (حتی اگر نماد وحشتناک «دریافت برق» یا «شارژ کردن» را نمایش دهد).

با این حال، اگر پورت شارژ آسیب دیده باشد، یا گوشی هواوی شما به سادگی خراب باشد، وصل کردن آن می تواند خطرناک باشد و حتی می تواند به گوشی هواوی شما آسیب برساند. هنگامی که تلفن همراه شما روی شارژر خاموش است، برای جلوگیری از آسیب، باید سریعا باتری را بیرون بکشید. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که برخی از تلفن های همراه می توانند بسیار گران باشند، بنابراین باید با احتیاط با آنها رفتار کنید.

پیشنهاد مطالعه: جلوگیری از مشکلات آینده با حذف فایل کارت SD

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =