نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علاوه بر مشکلات صفحه نمایش شکسته و ناهنجاری های نرم افزاری، مشکل مرگبار دیگری که ممکن است در استفاده از گوشی هوشمند با آن مواجه شوید، روشن و خاموش شدن خود به خود است. در حالی که ممکن است شما را گیج کند که چرا مشکل همچنان ادامه دارد و مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید، خبر خوب این است که می توانید خودتان آن را برطرف کنید. بنابراین، اگر گوشی هواوی شما به خودی خود روشن و خاموش می‌شود و نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید، راه‌حل‌های سریع زیر را امتحان کنید تا همه چیز به روال خود بازگردد!

خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی

سعی کنید گوشی خود را ریستارت کنید.

یکی از راه‌حل‌های مؤثری که اگر گوشی هواویتان به خودی خود روشن و خاموش می‌شود، ابتدا باید آن را امتحان کنید، راه‌اندازی مجدد آن است. ممکن است به آن به عنوان یک ترفند ساده نگاه کنید. بله همینطور است. اما در بیشتر موارد کار می کند!

اگر برخی از اجزای آن با یکدیگر تداخل داشته باشند، ممکن است گاهی اوقات گوشی هواوی شما به طور نامحدود ریستارت شود. امیدواریم راه اندازی مجدد سریع مشکل را برطرف کند. بنابراین، ادامه دهید و این کار را انجام دهید!

چند راه برای راه اندازی مجدد گوشی وجود دارد، اما ساده ترین راه این است که دکمه پاور را برای حدود 8 تا 10 ثانیه یا تا زمانی که دستگاه راه اندازی مجدد شود، نگه دارید.

در غیر این صورت، می‌توانید «دکمه روشن/خاموش» را نگه دارید، سپس وقتی منوی پاور ظاهر شد، «Restart» را انتخاب کنید.

چند لحظه صبر کنید و پس از راه اندازی مجدد گوشی خود به استفاده از آن ادامه دهید تا ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.

باتری آن را شارژ کنید

به همان اندازه مهم، محتمل‌ترین عامل خاموش شدن و راه‌اندازی مجدد گوشی هواوی شما، خالی بودن باتری است. گوشی هواوی شما برای کار کردن به مقدار قابل توجهی شارژ از باتری نیاز دارد. در غیر این صورت، به هیچ وجه کار نمی کند، یا با روشن کردن آن همچنان خاموش می شود.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه منطق Huawei P8 Lite

در این صورت، تنها راه حل این است که آن را شارژ کنید! کافی است گوشی خود را به شارژر اصلی آن وصل کنید و چند ساعت بگذارید تا شارژ شود. بسته به سرعت شارژر شما، ممکن است لازم باشد چندین ساعت یا چند دقیقه صبر کنید. بنابراین، تا زمانی که باتری گوشی شما کمی آب می‌شود، کارهای دیگری انجام دهید.

پس از مدتی شارژ کردن گوشی، آن را روشن کرده و به استفاده از آن ادامه دهید تا ببینید آیا هنوز خودش دوباره راه اندازی می شود یا خیر.

اگر متوجه شدید که باتری دیگر نمی تواند شارژ کافی را نگه دارد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که ادامه دهید. بررسی کنید که آیا نیاز به تعویض باتری گوشی خود دارید یا خیر.

غیرفعال کردن/تنظیم روشن/خاموش زمانبندی شده

علاوه بر باتری خالی یا معیوب، تنظیمات خاص یا مشکلات نرم افزاری ممکن است باعث شود گوشی هواوی شما به خودی خود روشن و خاموش شود. یکی از این تنظیمات، روشن/خاموش زمان‌بندی شده است.

آیا به یاد دارید که گوشی هواوی خود را طوری تنظیم کرده اید که به خودی خود خاموش/روشن شود؟ اگر این کار را به خاطر نمی آورید، ممکن است لازم باشد تنظیمات دستگاه خود را برای چنین ویژگی بررسی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان خاصی روشن و خاموش شود.

بنابراین، اگر متوجه شدید گوشی شما در حین استفاده از آن دوباره راه اندازی می شود، مراحل زیر را برای غیرفعال کردن روشن/خاموش زمان بندی شده دنبال کنید.

  • تنظیمات گوشی خود را راه اندازی کنید
  • به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید
  • روی روشن/خاموش روشن/خاموش زمان‌بندی شده (یا هر چیزی که OEM شما آن را می‌نامد) کلیک کنید.
  • از آنجا، گزینه ها را بررسی کنید تا ببینید آیا هر یک از آنها فعال هستند یا خیر.
  • اگر بله، آنها را خاموش کنید یا دوباره مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش آنروت کردن گوشی

برنامه های مشکوک را حذف نصب کنید

علاوه بر روشن/خاموش زمان‌بندی شده، برنامه‌ای که نصب کرده‌اید ممکن است باعث شود گوشی هواوی شما همچنان خاموش و روشن شود. در چنین حالتی، باید برنامه را مشخص کرده و آن را از دستگاه خود حذف کنید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که گوشی خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید تا ببینید آیا برنامه ای مشکل را ایجاد کرده است یا خیر. در اینجا به این صورت است:

  • دکمه روشن/خاموش را روی دستگاه خود فشار دهید تا منوی پاور نمایش داده شود.
  • از آنجا، دکمه خاموش کردن (خاموش) را نگه دارید تا زمانی که یک پنجره بازشو ببینید.
  • در گوشی هواوی های TECNO و Infinix، به جای آن باید لوگوی HiOS یا XOS را به مدت طولانی فشار دهید.
  • برای راه اندازی مجدد گوشی در حالت ایمن، روی OK ضربه بزنید.

در حالت ایمن، معمولاً برای چند دقیقه از گوشی هواوی خود استفاده کنید تا ببینید آیا به طور خودکار خاموش و روشن می شود یا خیر. اگر نه، به این معنی است که یک برنامه مشکل را ایجاد کرده است.

اکنون باید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا از حالت ایمن خارج شوید، سپس شروع به حذف برنامه های مشکوک به صورت متوالی کنید تا ببینید کدام یک باعث ایجاد مشکل شده است. توصیه می کنیم بعد از هر بار حذف گوشی خود را ریبوت کنید.

حافظه گوشی خود را شلوغ کنید

فضای ذخیره‌سازی کم، استفاده زیاد از CPU، و فرآیندهای پس‌زمینه بیش از حد می‌تواند باعث راه‌اندازی مجدد گوشی هواوی شما برای مدت نامحدود شود. برای اطمینان از اینکه علت این مشکل این نیست، توصیه می کنیم حافظه و فضای ذخیره سازی گوشی خود را آزاد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   برخی از اطلاعات دقیق در مورد انتقال داده ها

برای آزاد کردن حافظه و فضای ذخیره‌سازی گوشی هواوی خود، می‌توانید برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند، فایل‌های گسترده و بسیاری موارد دیگر را حذف کنید. پس از آن، گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و در صورت بروز مجدد مشکل، تماشا کنید.

بررسی کنید که آیا دکمه پاور گیر کرده یا معیوب است.

اگر گوشی هواوی شما همچنان به خودی خود روشن و خاموش می شود، حتی پس از انجام تمام راه حل های بالا، ممکن است لازم باشد سخت افزار گوشی هواوی خود را بررسی کنید. با بررسی اینکه آیا دکمه پاور گیر کرده است، ساده شروع کنید.

همانطور که احتمالا می دانید، بسیاری از گوشی هواوی های هوشمند اندرویدی طوری برنامه ریزی شده اند که با نگه داشتن دکمه پاور تا 8 یا 10 ثانیه خاموش شوند. بنابراین، اگر دکمه روشن/خاموش شما گیر کرده یا معیوب باشد، ممکن است گوشی هواوی شما را به راه اندازی مجدد راه اندازی کند. در اینجا چیزی است که باید بررسی کنید:

  • اگر کسی روی گوشی خود دارید، درب آن را بردارید، سپس آن را روشن کنید.
  • چند دقیقه صبر کنید تا ببینید گوشی شما ریستارت می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، به این معنی است که قاب گوشی شما دکمه پاور را نگه داشته است. شاید لازم باشد کاور گوشی دیگری تهیه کنید.
  • اگر باز هم مشکل را حل نکرد، بررسی کنید که آیا دکمه پاور به خوبی کار می کند:
  • آن را چند بار فشار دهید تا ببینید آیا کلیک است یا گیر کرده و آیا صفحه نمایش روشن یا خاموش می شود.
  • اگر کلید پاور به درستی کار نمی کند، برای تعمیر آن به مرکز تعمیر مراجعه کنید.

آیا می دانید: آشنایی با گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی هواوی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =