نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکل باز نشدن دوربین گوشی هواوی را حل کنیم؟

در این بخش از مقالات سایت شرکت هواویی ایران قصد داریم به بررسی علت بازنشدن دوربین گوشی هواوی بپردازیم امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود.

مشکل کار نکردن گوشی هواوی ممکن است به دلایل متعددی ظاهر شود که یکی از دلایل آن مشکلات نرم افزاری و دلیل دیگر نیز مشکلات سخت افزاری است.

در این گونه مواقع ممکن است در زمان عکاسی با فیلمبرداری، صفحه نمایش گوشی محو شود. در چنین شرایطی، الزاما مشکل به لنز دوربین مربوط نمیشود و ممکن است مشکلات نرم افزاری نیز سبب بروز اختلال در عملکرد دوربین گوشی هواوی شوند.

در اینجا دلایل و راه حل از کار افتادن دوربین گوشی هواوی را به شما توضیح میدهیم.

دلایل از کار افتادن دوربین گوشی هواوی

دلایل نرم افزاری، یکی از دلایل عمده از کار افتادن دوربین گوشی هواوی هستند. البته مشکلات سخت افزاری مانند ضربه خوردن گوشی و یا وارد شدن فشار به آن می تواند سبب از کار افتادن دوربین شود.

1: قبل از راه اندازی مجدد گوشی، ابتدا یک بار دوربین را باز و بسته کنید. معمولا مشکل باز نشدن دوربین گوشی هواوی، با ری استارت کردن گوشی حل میشود.

2: حافظه cash دوربین را پاک کنید.

برخی مواقع لازم است وارد قسمت تنظیمات گوشی شده و بعد از انتخاب برنامه دوربین، گزینه Storage را انتخاب کرده و Clear Cash را بزنید.

3: گوشی را در حالت Safe Mode قرار دهید.

برخی مواقع سایر برنامه هایی که بر روی گوشی نصب شده اند سبب اختلال در عملکرد دوربین میشوند. اگر دوربین گوشی هواوی، یا مشکل روبرو شد و پس از قرار دادن گوشی در حالت Safe Mode، عملکرد دوربین به حالت عادی برگشت این امر نشان میدهد که یکی از برنامه های نصب شده، دچار مشکل بوده و سبب اختلال در عملکرد دوربین میشود.

این مطلب را از دست ندهید   برطرف کردن ویدیوهای تار در گوشی هواوی

4: برنامه های خراب را حذف کنید.

یک روش ساده برای شناسایی برنامه های مخرب، نصب آنتی ویرویس بر روی گوشی است. آنتی ویروس، برنامه های مخرب را شناسایی می کند و از شما میخواهد که این برنامه ها را حذف کنید.

5: ریست فکتوری گوشی

این راه حل، آخرین روش برای حل مشکل باز نشدن دوربین گوشی هواوی است. البته باید به یاد داشته باشید که با ریست فکتوری کردن گوشی، اطلاعات آن پاک میشود. بنابراین قبل از ریست فکتوری، از اطلاعات گوشی، بکاپ بگیرید.

3/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =