نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برنامه‌های خاصی هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نسبت به شبیه سازی اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ اقدام کنید. این برنامه‌ها در واقع برنامه‌های واسطی محسوب می‌شوند که ممکن است برخی از ویژگی‌های اصلی آموزش نصب اینستاگرام را به همراه نداشته باشند.

استفاده از برنامه‌های شبیه ساز اینستاگرام در کامپیوتر

از دو برنامه زیر برای آموزش نصب اینستاگرام استفاده نمایید:

استفاده از برنامه Gramblr

برنامه شبیه ساز اینستاگرام Gramblr یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌های موجود مرتبط با این حوزه محسوب می‌شود که با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به صفحه دانلود آن وارد شوید. این برنامه شامل دو نسخه ویندوزی و مک او اسی می‌شود، بنابراین در مک بوک های اپل هم قابل استفاده است.

برنامه gramblr

طبق بررسی‌های انجام شده، هم اکنون نسخه ویندوزی برنامه Gramblr با ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 سازگاری دارد. مراحل استفاده از این برنامه در نسخه مک بوکی به شرح زیر هستند. نسخه ویندوزی این برنامه هم به شکل مشابه قابل استفاده است:

  • ابتدا برنامه Gramblr را اجرا کنید و مشخصات اکانت اینستاگرام خود را در آن وارد نمایید و فرآیند لاگین را انجام دهید.
  • حال باید عکسی را انتخاب کنید که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارید.
  • یک توضیح یا کپشن (Caption) به عکس مد نظرتان اضافه کنید.
  • بر روی گزینه Upload کلیک کنید و بدین صورت می‌توانید برنامه Gramblr را به عنوان یک برنامه واسط شبیه ساز اینستاگرام استفاده نمایید.

بنابراین همانطور که مشاهده کردید استفاده از برنامه واسط Gramblr هم یکی از روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر و لپ تاپ ها محسوب می‌شود. به غیر از برنامه Gramblr برنامه‌های دیگری هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نسبت به نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر خود وارد عمل شوید. برنامه Pixsta یا Instapic هم دو نمونه از این دسته برنامه‌های شبیه ساز اینستاگرام محسوب می‌شوند که البته دارای محدودیت‌های کاربردی خاصی هستند.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب P8 Lite Huawei

استفاده از برنامه Instagrille

برای آموزش نصب اینستاگرامبرنامه Instagrille یکی از برنامه‌های کاربردی محسوب می‌شود که به بهترین شکل ممکن محیط اینستاگرام را در کامپیوترهای ویندوزی شبیه سازی می‌کند. با استفاده از این برنامه تقریبا می‌توانید از طریق کامپیوتر ویندوزی خود به تمام قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

این برنامه امکان جستجوی پست‌ها، مشاهده آن‌ها، لایک کردن و ثبت کامنت را به سادگی فراهم می‌کند و رابط کاربری آن بسیار شبیه به رابط کاربری اپلیکیشن اینستاگرام اصلی است. تنها قابلیتی که در برنامه Instagrille ارائه نشده مربوط به قابلیت آپلود پست می‌شود. بنابراین شما با استفاده از این برنامه نمی‌توانید در اکانت اینستاگرام خود پستی آپلود و ارسال کنید و این موضوع تنها محدودیت برنامه Instagrille محسوب می‌شود.

استفاده از افزونه یا پلاگین های شبیه ساز اندروید در مرورگر کروم

همچنین برای آموزش نصب اینستاگرام می توانید از  افزونه ها نیز استفاده کنید تا نصب را برای شما آسان نماید.

استفاده از افزونه شبیه ساز ARC Welder در مرورگر کروم

یکی دیگر از روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر و لپ تاپ ها مربوط به نصب افزونه و پلاگین های خاص بر روی مرورگر کروم می‌شود که قادر به شبیه سازی سیستم عامل اندروید و اجرای اپلیکیشن‌های آن هستند. افزونه شبیه ساز ARC Welder یک نمونه از این افزونه‌ها یا پلاگین های شبیه ساز اندروید برای مرورگر کروم است که شما را قادر به نصب فایل‌های apk و اجرای آن‌ها در مرورگر کروم می‌کند. به منظور نصب این افزونه بر روی این قسمت کلیک کنید.

حال بر روی گزینه Add to Chrome کلیک کنید و سپس در پنجره پاپ آپ ارائه شده هم بر روی گزینه Add کلیک نمایید. پس از اینکه ARC Welder به مرورگرتان اضافه شد، باید نسبت به یافتن فایل‌های apk مد نظرتان وارد عمل شوید.

این مطلب را از دست ندهید   نصب اینستاگرام در کامپیوتر (بخش اول)

مرورگر کروم را اجرا کنید و به منوی تنظیمات یا همان Settings مرورگر مراجعه نمایید. سپس افزونه یا برنامه ARC Welder را اجرا کنید.

حال گزینه Choose را انتخاب کنید و محلی را به منظور ذخیره‌سازی فایل‌های apk مد نظرتان انتخاب کنید. این مسیر در واقع مسیری است که برنامه شبیه سایز ARC Welder فایل‌های apk را در آن نصب می‌کند.

پس از تعیین محل نصب فایل‌های apk، باید فایل نصبی برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید نسبت به دانلود این فایل وارد عمل شوید. سپس گزینه Add your APK را در برنامه ARC Welder انتخاب کنید و فایل نصب اینستاگرام را از کامپیوتر خود انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه Add your APK برخی تنظیمات نمایان می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در حالت پیش فرض باقی بگذارید و با کلیک بر روی گزینه Launch App نسبت به اجرای برنامه وارد عمل شوید.

با طی کردن مراحل فوق فرآیند نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر از طریق مرورگر کروم به پایان می‌رسد. برنامه اینستاگرامی که به این صورت اجرا می‌شود تمام ویژگی‌های اپلیکیشن اینستاگرام را به همراه خواهد داشت.

استفاده از اپلیکیشن مرورگر Webstargam

برای آموزش نصب اینستاگرام برنامه Webstagram یک اپلیکیشن مبتنی بر مرورگر است که با استفاده از آن می‌توانید قابلیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار داشته باشید. با استفاده از این برنامه می‌توانید تقریبا به تمام قابلیت‌های اصلی اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنید اما متاسفانه مانند برنامه Instagrille امکان آپلود و ارسال پست توسط Webstagram وجود ندارد. با این وجود برنامه مرورگر نامبرده شده یکی از بهترین ابزارهایی محسوب می‌شود که از طریق آن می‌توانید نسبت به استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر اقدام کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بازیابی رمز اینستاگرام

استفاده از اپلیکیشن Webbygram

اپلیکیشن Webbygram هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید به اغلب قابلیت‌های اصلی اینستاگرام از طریق کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه در اصل یک اپلیکین تحت وب است و سعی شده که رابط کاربری آن مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شود.

استفاده از افزونه Instagram for Chrome مرورگر کروم

برای آموزش نصب اینستاگرام افزونه Instagram for Chrome یک افزونه بسیار سبک برای مرورگر کروم می‌باشد که براحتی می‌توانید یک نسخه سبک از اینستاگرام را بر روی مرورگر کروم نصب نمایید. این افزونه قابلیت‌های پایه اینستاگرام از قبیل مشاهده پست‌ها، لایک و آنلایک کردن پست‌ها، فالو و آنفالو کردن افراد مختلف را دارا می‌باشد. برای نصب این افزونه کافی است بر روی این قسمت کلیک کرده و بر روی Add to Chrome بزنید تا افزونه نصب شود.

نحوه صحیح شارژ کردن باتری گوشی هواوی

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =