نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا باید آخرین ورژن تلگرام را نصب کنیم؟

تلگرام هم اکنون یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیاست که بستر امنیتی بالایی دارد و در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب شده است. طبق آمار تلگرام بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی دارد!

دلایل متعددی وجود دارند که منجر به حائز اهمیت شدن این مسئله می‌شوند. اولین موضوع مربوط به قابلیت ها و ویژگی های جدیدی می‌شود که تلگرام هر بار با انتشار نسخه جدید در خود ارائه می‌کند. دومین مسئله هم می‌تواند مربوط به مسائل امنیتی شود. مطمئنا با هر بار آپدیت تلگرام و دریافت جدیدترین نسخه این مسنجر با بستر امنیتی مطمئن‌تری مواجه خواهید شد. موضوعات متعدد دیگری هم وجود دارند که نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام را حائز اهمیت می‌کنند، اما ما در این مقاله قصد نداریم بیشتر در مورد آن ها صحبت کنیم.

اما به نظر شما چطور می‌توانیم بدون دردسر جدیدترین نسخه یا اصطلاحا آخرین ورژن تلگرام را برای اندروید، iOS و ویندوز فون دانلود و نصب کنیم؟ ما برای این امر یک راه حل مناسب ارائه کرده‌ایم. در این مقاله دائما لینک دانلود آخرین ورژن تلگرام برای اندروید، iOS و ویندوز فون ضمیمه می‌شود. بنابراین هر زمان که به این مقاله مراجعه کنیم قادر به نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام خواهید بود.

نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام برای گوشی های اندروید

بیشترین کاربران تلگرام از گوشی های اندرویدی استفاده می‌کنند، بنابراین به نوعی می‌توان نتیجه گرفت که اندروید پلتفرم محبوب کاربران تلگرام است. در نظر داشته باشید که تقریبا تمام گوشی های برندهای سامسونگ، ال‌جی، هوآوی، اچ‌تی‌سی و غیره از سیستم عامل اندروید بهره‌مند هستند، بنابراین اگر به دنبال نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام در این گوشی ها هستید، باید از لینک های دانلود همین قسمت استفاده کنید. به منظور دانلود جدیدترین نسخه تلگرام برای اندروید ما دو منبع را به شما پیشنهاد می‌کنیم که گوگل پلی استور (Google Play Store) و کافه بازار (CafeBazar) نام دارند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر در تلگرام

گاها به دلیل تحریم ها ممکن است با IP داخل ایران قادر به دانلود آخرین ورژن تلگرام از گوگل پلی استور نباشید که برای این منظور می‌توانید مقاله آموزشی “چرا گوگل پلی کار نمی کند؟ رفع مشکل کار نکردن گوگل پلی” را مطالعه نمایید. بنابراین توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه دردسر همیشه از کافه بازار به منظور دانلود جدیدترین نسخه این مسنجر استفاده نمایید. کافه بازار به عنوان یک منبع داخلی و ایرانی برای دانلود اپلیکیشن های اندرویدی کاملا قابل اعتماد است.

نصب و دانلود آخرین نسخه تلگرام برای دستگاه های iOS

اما بخش عظیمی از کاربران تلگرام هم افرادی هستند که از گجت های مبتنی بر سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند. گوشی های آیفون، آیپد و آی‌پادهای اپل همگی مبتنی بر سیستم عامل iOS هستند و به منظور نصب تلگرام در آن ها باید نسخه آی او اسی این اپلیکیشن پیام رسان دانلود شود. به منظور نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام برای iOS می‌توانید از اپل استور (Apple Store) یا مارکت های ایرانی مثل سیب اپ (SibApp) استفاده کنید.

نکته: به منظور استفاده از سرویس های اپ استور و دانلود مستقیم اپلیکیشن از آن نیازمند فعال بودن اپل آیدی (Apple ID) معتبر در گوشی یا تبلت آی او اسی خود هستید. از اینرو و با توجه به اینکه شاید بسیاری از شما به اپل آیدی دسترسی نداشته باشید، توصیه می‌کنیم از سیب اپ یا دیگر منابع ایرانی مشابه به منظور دانلود آخرین ورژن تلگرام برای iOS استفاده کنید. البته شما می‌توانید برای ساخت اپل آیدی مقاله آموزشی “آموزش تصویری ساخت اپل آیدی رایگان ۲۰۱۸ – Apple ID” را مطالعه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش اضافه کردن افکت به ویدیوهای لایو اینستاگرام

نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام برای ویندوز فون

اما آخرین دسته از کاربران تلگرام آن دسته از افرادی هستند که از طریق گجت های مبتنی بر ویندوز فون از این مسنجر قدرتمند استفاده می‌کنند. اگرچه تعداد این دسته از کاربران بسیار اندک است، اما در هر حال ما برای ساده‌تر شدن کار این عزیزان لینک نصب و دانلود جدیدترین نسخه تلگرام برای ویندوز موبایل را هم ارائه می‌کنیم. این دسته از کاربران بهتر است از مایکروسافت استور (Microsoft Store) به منظور نصب و دانلود آخرین ورژن تلگرام استفاده کنند.

3/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =