نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده است که شما می‌خواهید یک روز بیرون بروید و گوشی هواوی خود را بردارید، اما متوجه می‌شوید که فراموش کرده‌اید آن را شارژ کنید و قدرت باتری شما تک رقمی است. در اینجا نحوه شارژ سریع‌تر گوشی هواوی یا حداقل اطمینان از اینکه انرژی بیشتری از دست نمی‌دهید، آمده است. مطمئن شوید که 10 راه برای کاهش عمر تلفن خود را می شناسید.

شارژ سریعتر گوشی هواوی

به حالت هواپیما بروید

یک راه سریع برای جلوگیری از تخلیه سریع باتری این است که آن را به حالت هواپیما تغییر دهید. نمی توانید پیامک دریافت کنید یا به صورت آنلاین جستجو کنید، اما در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد زیرا تلفن شما دائماً به دنبال اتصال تلفن همراه یا WiFi نخواهد بود. اگر در طول پرواز گوشی هواوی خود را در حالت هواپیما قرار ندهید، این اتفاق می افتد.

خاموشش کن

هیچ راه بهتری برای اطمینان از اینکه تمام انرژی مستقیماً به باتری شما می‌رسد، وجود ندارد جز اینکه مطمئن شوید برای آن رقابتی وجود ندارد یا اینکه تلفن خود را در حالت کم مصرف قرار دهید. می‌توانید آن را در تنظیمات آیفون یا تلفن‌های اندرویدی پیدا کنید، این حالت به عنوان حالت ذخیره باتری شناخته می‌شود.

آن را به پریز دیواری وصل کنید

درگاه USB رایانه شما ممکن است هنگام کار از راه دور راحت باشد، اما یک پریز تلفن شما را سریعتر شارژ می کند. طبق گفته Asurion، «این به این دلیل است که پورت‌های USB معمولاً فقط با سرعت 0.5 آمپر شارژ می‌شوند، بنابراین شارژ کردن تلفن شما دو برابر زمان لازم را نسبت به آداپتور برق 1 آمپری که همراه آن است، می‌برد». به علاوه، در اینجا دلیلی وجود دارد که شما نباید گوشی هواوی خود را در ماشین خود شارژ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای داخلی باتری موبایل

از یک شارژر دیواری قدرتمند استفاده کنید

همچنین داشتن شارژری که سریعتر از شارژر همراه گوشی هواوی شما کار می کند می تواند مفید باشد. فقط یک پریز پیدا کنید، شارژر را وصل کنید و آن را به گوشی هواوی خود وصل کنید. شارژر سریع اچ تی سی یک انتخاب محبوب است. با این حال، مطمئن شوید که این 8 مکان را که هرگز نباید گوشی هواوی خود را شارژ کنید، می شناسید.

بسته باتری شارژ شده را در دسترس داشته باشید

برای موقعیت‌هایی که می‌دانید از یک منبع برق سنتی دور خواهید بود، خرید یک بسته باتری ایده خوبی است. فقط مطمئن شوید که از قبل برای آن برنامه ریزی کرده اید، تا بتوانید بسته باتری را قبل از خروج شارژ کنید. پس از دانستن اینکه چگونه با استفاده از این روش گوشی هواوی خود را سریعتر شارژ کنید، برخی از افسانه های باتری گوشی هواوی را که نباید باورشان کنید، بیابید.

گوشی هواوی خود را از نور خورشید خارج کنید

اپل توصیه می کند که از قرار دادن گوشی هواوی در معرض دمای 95 درجه و بالاتر خودداری کنید. گرما می تواند به ظرفیت باتری شما آسیب برساند. در واقع، نرم افزار تلفن شما ممکن است زمانی که تلفن از دمای توصیه شده گرمتر می شود، شارژ را به حدود 80 درصد محدود کند. در اینجا 7 راه برای خنک کردن گوشی هواوی که بیش از حد گرم می شود، آورده شده است.

گوشی هواوی خود را از قاب خارج کنید

اگر متوجه شدید که هنگام شارژ گوشی هواوی شما داغ می شود، اپل پیشنهاد می کند قبل از شارژ آن را از قاب خود خارج کنید. «شارژ کردن دستگاه شما زمانی که داخل کیف‌های خاصی است ممکن است گرمای اضافی ایجاد کند که می‌تواند بر ظرفیت باتری تأثیر بگذارد.»

این مطلب را از دست ندهید   مشکل باتری هواوی

پورت لایتنینگ خود را تمیز کنید

ممکن است مشکل از قدرت باتری شما نباشد. با گذشت زمان، پرز و گرد و غبار می تواند در پورت لایتنینگ شما جمع شود و آن را مسدود کند. (این جایی است که شارژر خود را به تلفن خود وصل می کنید.) CNET توصیه می کند تلفن خود را خاموش کنید و از یک خلال دندان برای پاک کردن آهسته از درگاه استفاده کنید. سپس شارژر خود را دوباره وصل کنید و ببینید که آیا بهتر کار می کند یا خیر.

از آداپتور برق Mac یا شارژر iPad خود استفاده کنید

به گفته اپل، اگر آیفون دارید، می‌توانید آن را مستقیماً به آداپتورهای برق 12 وات و USB USB اپل وصل کنید. دستگاه خود را با کابل USB به لایتنینگ یا کابل 30 پین به USB به آداپتور برق وصل کنید. سپس در مورد برخی از هک های آیفون که هرگز نمی دانستید مطلع شوید.

برای افزایش سریع آب میوه، به دنبال شارژری با وات بالا باشید. Macworld گزارش می دهد: «هر چه تعداد وات بیشتر باشد، دستگاه شما سریعتر شارژ می شود. به گفته وبلاگ مصرف کننده Techlicious، شارژرهای معمولی که با آیفون ها و تلفن های اندرویدی قدیمی تر عرضه می شوند، یک آمپر جریان دارند و پنج وات برق تولید می کنند. اما «شارژرهای سریع جدید با فناوری مانند Quick Charge از دو آمپر و 12 وات یا بیشتر پشتیبانی می‌کنند و احتمالاً گوشی هواوی شما را تا چهار برابر سریع‌تر شارژ می‌کنند». بعد از اینکه به این شارژر بی سیم با رتبه برتر (یا این شارژر) نگاه کردید، لوازم جانبی تلفن همراه بیشتری را بررسی کنید که زندگی شما را آسان تر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   ردیابی گوشی گم شده

آیا می دانید: مراحل تعویض میکروفون گوشی Huawei P8

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه شارژ سریعتر گوشی هواوی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =