نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر متوجه شدید که یک تلفن بیش از حد گرم شده است، چند قدم ساده برای عیب یابی آن وجود دارد. برای بازگرداندن گوشی هواوی خود به حالت عادی، موارد زیر را امتحان کنید.

خنک کردن گوشی هواوی

از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید

اگر تلفن شما بیش از حد گرم شده است زیرا در زیر نور خورشید قرار گرفته است، آن را در اسرع وقت از نور خورشید خارج کنید. تا زمانی که زیر پرتوهای خورشید بماند، بعید است که بتواند خنک شود.

گفته می‌شود، گوشی هواوی خود را در فریزر قرار ندهید، برخی فکر می‌کنند این کار دمای گوشی هواوی را سریع‌تر پایین می‌آورد، اما تغییر شدید دما از گرم به سرد می‌تواند باعث آسیب بیشتر به تلفن شما شود. در عوض، فقط آن را داخل یک مکان خشک خنک قرار دهید و چند دقیقه آن را به حال خود رها کنید و باید به حالت عادی برگردد.

حالت هواپیما را روشن کنید

حالت هواپیما می تواند به مقابله با گرمای بیش از حد تلفن کمک کند زیرا همه برنامه های غیر ضروری را که ممکن است در پس زمینه در حال اجرا باشند خاموش می کند. این ممکن است روند خنک سازی را تسریع کند.

گزینه دیگر خاموش کردن کامل گوشی هواوی است که یکی از سریع ترین راه هایی است که می توانید دمای گوشی هواوی خود را به حالت عادی برگردانید.

برنامه های خود را ببندید و آنها را به روز نگه دارید

اجرای هزاران برنامه در پس‌زمینه می‌تواند گوشی هواوی شما را به محدودیت‌های خود برساند. اگر بیش از حد گرم شده است، همه برنامه های خود را ببندید تا دما به حالت عادی بازگردد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین جلو  Huawei P8 Lite

علاوه بر این، اگر مدتی است برنامه های خود را به روز نکرده اید، ایده خوبی است که این کار را انجام دهید. بسیاری از به‌روزرسانی‌های برنامه با رفع اشکال‌هایی که می‌توانند کارایی تلفن شما را بهبود بخشند و از بارگیری بیش از حد پردازنده در آینده جلوگیری کنند، برطرف می‌شوند.

قاب را بردارید

قاب های گوشی هواوی برای محافظت در برابر آسیب های فیزیکی حیاتی هستند، اما بسیاری از آنها تهویه ضعیفی دارند. آنها در واقع می توانند گرما را در تلفن شما به دام بیندازند و در خنک شدن آن اختلال ایجاد کنند. اگر تلفن شما بیش از حد گرم شده است و آن را در یک قاب دارید، قاب را بردارید تا به کاهش دما کمک کنید.

آن را در کنار یک فن قرار دهید

اگر به فن یا AC ماشین دسترسی دارید، به تلفن خود دسترسی به هوای خنک بدهید تا فرآیند خنک‌سازی سرعت بیشتری بگیرد. حتی اگر به یک فن دسترسی ندارید، فقط با باد کردن خود در گوشی هواوی یا باد کردن آن با دستانتان می‌توانید به سرعت سریع‌تر به دمای معمولی آن برگردید.

چگونه از داغ شدن بیش از حد گوشی هواوی در آینده جلوگیری کنیم؟

اگر می خواهید از داغ شدن بیش از حد گوشی هواوی خود جلوگیری کنید، چند اقدام احتیاطی ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید. از این اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی هواوی و غیرقابل استفاده شدن آن استفاده کنید.

برنامه های خود را به روز نگه دارید

اگر تا به حال تلفن شما بدون دلیل روشن بیش از حد گرم شده است، ممکن است بخواهید برخی از برنامه های خود را بررسی کنید. ممکن است یک یا چند مورد از آنها باگی داشته باشند که باعث داغ شدن بیش از حد گوشی هواوی شما می شود. برای حفظ عملکرد بهینه گوشی هواوی و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در آینده، بهتر است برنامه ها و تنظیمات تلفن خود را همیشه به روز نگه دارید..

این مطلب را از دست ندهید   علت نداشتن صدا هنگام دریافت پیام

برنامه های استفاده نشده را پاک کنید

برنامه‌های استفاده نشده در حال اجرا در پس‌زمینه باعث می‌شوند تلفن شما سخت‌تر از آنچه باید کار کند و باتری و پردازنده تلفن را خسته می‌کند. این می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد شود. برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در آینده، ایده خوبی است که به طور مرتب گوشی هواوی خود را از هر گونه برنامه یا دانلود استفاده نشده ای که پردازنده گوشی هواوی شما را سنگین می کند پاک کنید.

گوشی هواوی خود را به درستی شارژ کنید

آیا می دانستید استفاده از گوشی هواوی در حین شارژ شدن باعث می شود گوشی هواوی شما گرمای بیشتری تولید کند؟ می توانید با تنها گذاشتن گوشی هواوی خود در حین شارژ از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید. علاوه بر این، استفاده از شارژر نادرست برای گوشی هواوی شما نیز می تواند به گرم شدن بیش از حد کمک کند.

برخی از شارژرها برای گوشی هواوی‌های قوی‌تر طراحی شده‌اند، و اگر از شارژری استفاده کنید که برای مدل خاص گوشی هواوی شما مناسب نیست، می‌تواند باعث آسیب باتری و داغ شدن بیش از حد آن شود. نکته اصلی که باید از آن مطمئن شوید این است که ورودی گوشی هواوی شما با خروجی آداپتور شارژی که استفاده می کنید یکسان باشد.

تنظیمات غیر ضروری را خاموش کنید

برخی از تنظیمات تلفن، مانند روشنایی بالا، GPS یا بلوتوث، می‌توانند پردازنده باتری تلفن شما را به طور غیرضروری در حالت بیش از حد نگه دارند و منجر به داغ شدن بیش از حد شوند. برای جلوگیری از این امر، به خاطر داشته باشید که تنظیمات مصرف انرژی را خاموش کنید تا انرژی گوشی هواوی خود را حفظ کرده و آن را خنک نگه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   لکه سفید صفحه گوشی

آیا می دانید: ترکیدن ناگهانی باتری گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =