نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هک کردن تلفن می تواند هویت و حریم خصوصی شما را بدون اینکه شما بدانید به خطر بیاندازد. کلاهبرداران به طور مداوم روش‌های هک را تکامل می‌دهند و بهبود می‌بخشند و تشخیص آن‌ها را سخت‌تر می‌کنند. این بدان معناست که کاربر معمولی ممکن است با هر تعداد حمله سایبری نابینا شود. خوشبختانه، می توانید با به روز ماندن در مورد جدیدترین هک ها از خود محافظت کنید. تلفن‌های هوشمند تمام حساب‌ها و داده‌های خصوصی ما را در یک مکان واحد و راحت آورده‌اند – تلفن‌های ما را به هدفی عالی برای یک هکر تبدیل می‌کنند. همه چیز از بانک گرفته تا ایمیل و رسانه های اجتماعی به تلفن شما پیوند داده شده است. این بدان معناست که هنگامی که یک مجرم به تلفن شما دسترسی پیدا می کند، درهای همه برنامه های شما برای سرقت سایبری باز می شود.

حذف هکر از گوشی هواوی

هک گوشی هواوی چیست؟

هک تلفن شامل هر روشی است که در آن شخصی مجبور به دسترسی به تلفن یا ارتباطات آن می شود. این می تواند از نقض های امنیتی پیشرفته تا گوش دادن به اتصالات اینترنتی ناامن باشد. همچنین می‌تواند شامل سرقت فیزیکی گوشی هواوی شما و هک کردن اجباری آن از طریق روش‌هایی مانند زور وحشیانه باشد. هک تلفن می تواند برای انواع گوشی هواوی ها از جمله اندروید و آیفون اتفاق بیفتد. از آنجایی که هر کسی ممکن است در برابر هک تلفن آسیب پذیر باشد، توصیه می کنیم همه کاربران یاد بگیرند که چگونه یک دستگاه در معرض خطر را شناسایی کنند.

چگونه بفهمیم کسی گوشی هواوی شما را هک کرده است؟

یک یا چند مورد از این موارد ممکن است یک پرچم قرمز باشد که برخی گوشی هواوی شما را نقض کرده اند:

  • گوشی هواوی شما به سرعت شارژ می شود. بدافزارها و برنامه های تقلبی گاهی اوقات از کدهای مخرب استفاده می کنند که تمایل زیادی به تخلیه انرژی دارند.
  • تلفن شما به طور غیر عادی کند کار می کند. یک تلفن شکسته ممکن است تمام قدرت پردازشی خود را به برنامه های مخفی هکر بدهد. این می تواند باعث کندی گوشی هواوی شما شود تا خزیدن کند. یخ زدگی غیرمنتظره، خرابی ها و راه اندازی مجدد غیرمنتظره گاهی اوقات می توانند از علائم باشند.
  • متوجه فعالیت های عجیب و غریب در سایر حساب های آنلاین خود می شوید. هنگامی که یک هکر وارد گوشی هواوی شما می شود، سعی می کند دسترسی به حساب های ارزشمند شما را بدزدد. رسانه‌های اجتماعی و ایمیل خود را برای درخواست‌های بازنشانی رمز عبور، مکان‌های غیرمعمول ورود به سیستم یا تأییدیه‌های ثبت نام حساب جدید بررسی کنید.
  • متوجه تماس‌ها یا پیام‌های ناآشنا در گزارش‌های خود می‌شوید. ممکن است هکرها با یک تروجان پیامکی به گوشی هواوی شما ضربه بزنند. از طرف دیگر، آنها می توانند جعل هویت شما برای سرقت اطلاعات شخصی عزیزان شما باشند. مراقب باشید، زیرا هر یک از این روش‌ها مانند پیام‌های خروجی خرده‌های سوخاری باقی می‌گذارد.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش ایجاد موقعیت مکانی جعلی در اندروید

اگر گوشی هواوی هوشمند شما هک شده است چه باید کرد؟

شما یاد گرفته اید که چگونه تشخیص دهید که کسی گوشی هواوی شما را هک می کند یا خیر. در حال حاضر، شما آماده برای مقابله با. در اینجا نحوه حذف این مجرمان سایبری از فناوری شخصی خود آورده شده است.

ابتدا باید هر بدافزاری که به دستگاه شما نفوذ کرده است را از بین ببرید. هنگامی که نقض داده ها را ریشه یابی کردید، می توانید از حساب های خود محافظت کنید و هکرها را از تلفن خود دور نگه دارید.

چگونه هکر را از گوشی هواوی خود حذف کنیم

اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بانکداری آنلاین
  • ایمیل (کار و شخصی)
  • Apple IDیا حساب گوگل
  • رمز عبور تلفن
  • همه رسانه های اجتماعی

آیا می دانید: باز نشدن دوربین گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =