نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با مشکلات رایج گوشی Huawei P20 Pro  آشنایی دارید؟ شاید در حال حاضر این گوشی قدیمی‌تر باشد، اما هواوی P20 پرو هنوز هم مطمئناً شما را تحت تأثیر قرار می دهد. این دوربین دارای طراحی چشم نواز، باتری با دوام طولانی است و همچنان یکی از بهترین دوربین هایی است که تا به حال در گوشی های هوشمند با آن مواجه شده ایم. اما به همان اندازه که چشمگیر است، این گوشی بی نقص نیست و ما فقط در مورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که در ایالات متحده به فروش نمی رسد. ما برخی از رایج‌ترین مشکلات گزارش‌شده Huawei P20 Pro را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم، و راه‌حل‌ها و راه‌حل‌های احتمالی را برای کمک به شما در حل مشکلات خود ارائه می‌دهیم.

گوشی Huawei P20 Pro

مشکل: Play Store و سایر برنامه های Google ناپدید شده اند

هواوی پی 20 پرو به عنوان یک گوشی پرچمدار، برای چند سال پس از عرضه، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعددی را دریافت کرد. EMUI 9.1 (تحت اندروید 10) در آن گنجانده شده است، اما بسیاری از کاربران ممکن است آرزو کنند که اینطور نبود. برخی متوجه شده‌اند که فروشگاه Google Play از دستگاه‌هایشان ناپدید شده است و ظاهراً از دید پنهان مانده است.

مشکل این است که این یک باگ نیست. به دلیل مشکلات مداوم هواوی با ایالات متحده، هواوی مجاز به استفاده از خدمات Google نیست – به این معنی که فروشگاه Play، نقشه گوگل و هیچ یک از خدمات دیگر Google وجود ندارد.

متأسفانه، این بدان معناست که هیچ راه حلی برای این مشکل خاص وجود ندارد، زیرا این یک باگ یا مشکلی نیست که بتوان آن را برطرف کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما به برنامه های جدید دسترسی ندارید. گالری اپلیکیشن خود هوآوی ممکن است به اندازه فروشگاه Google Play بزرگ نباشد، اما به اندازه کافی موارد دلخواه را در خود جای داده است که نباید زیاد Play Store را از دست بدهید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ساخت پست با دکمه شیشه در تلگرام

اشکال: سنسور اثر انگشت کار نمی کند

تعداد کمی از افراد متوجه شده اند که حسگر اثر انگشت در P20 Pro آنها از کار افتاده است. ما موضوعات مربوط به این مشکل را در انجمن توسعه دهندگان XDA و Reddit، در میان جاهای دیگر، دیده‌ایم. برای اکثر مردم، به نظر می رسد که پاسخگو نیست، اما برخی دیگر نیز به گرم شدن سنسور و غیرقابل دسترس شدن گزینه های حسگر اثر انگشت در منوی تنظیمات اشاره کرده اند.

اصلاحات احتمالی:

  • سعی کنید به تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > شناسه اثر انگشت بروید. باید پین خود را وارد کنید و سپس می توانید یک اثر انگشت جدید اضافه کنید.
  • اگر نمی‌توانید به تنظیمات دسترسی پیدا کنید، بازنشانی کارخانه‌ای را امتحان کنید، اما مطمئن شوید که ابتدا از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید، زیرا گوشی شما را به طور کامل پاک می‌کند. پس از پشتیبان‌گیری، به تنظیمات > سیستم > بازنشانی > بازنشانی داده‌های کارخانه > بازنشانی تلفن > بازنشانی تلفن بروید.
  • اگر بعد از بازنشانی کارخانه ای مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است مشکل سخت افزاری باشد. برای پرس و جو در مورد تعمیر یا جایگزینی باید با شرکت مخابراتی، خرده‌فروش یا Huawei تماس بگیرید.

مشکل: اعلان‌های فشاری کار نمی‌کنند

چند نفر با اعلان‌های فشار مواجه شده‌اند، چه پیام جدیدی از واتس‌اپ باشد یا یک ایمیل دریافتی از Outlook، آن‌طور که باید کار نمی‌کند. هنگامی که P20 Pro در حالت آماده به کار است، با صفحه نمایش خاموش، به نظر می رسد که اعلان ها متوقف می شوند و پس از برداشتن و باز کردن مجدد قفل گوشی، اعلان ها به داخل آن سرازیر می شوند. یک موضوع در مورد آن در انجمن توسعه دهندگان XDA وجود دارد. این احتمالاً به دلیل تنظیمات روی P20 Pro شما است و رفع آن آسان است.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات هارد ریست هواوی

اصلاحات احتمالی:

  • با رفتن به Settings > Battery > More (نماد چرخ دنده در بالا سمت راست) شروع کنید و مطمئن شوید که Keep Wi-Fi on روی Always تنظیم شده است و Keep Mobile data on روشن است.
  • به تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها > برنامه‌ها > تنظیمات > دسترسی ویژه > بهینه‌سازی باتری را نادیده بگیرید و هر برنامه‌ای را که با آن مشکل دارید انتخاب کنید.
  • به تنظیمات > باتری > راه‌اندازی برنامه بروید و برنامه‌هایی را که با آنها مشکل دارید تغییر دهید تا مدیریت دستی داشته باشید.
  • به تنظیمات > بی‌سیم و شبکه‌ها > داده تلفن همراه یا استفاده از داده نگاه کنید و مطمئن شوید که Data Saver خاموش است.
  • هوآوی همچنین چندین راه حل دارد که می توانید امتحان کنید.

مشکل: راه اندازی مجدد تصادفی

چند موضوع در انجمن توسعه دهندگان XDA وجود دارد که به راه اندازی مجدد بدون درخواست اشاره می کند. برای یک نفر، این اتفاق به طور مکرر در برنامه گالری رخ می داد، اما برای دیگران، به نظر می رسد زمانی که اتفاق می افتد کمی تصادفی تر است. P20 Pro به طور ناگهانی خاموش می شود و بدون هیچ دلیل ظاهری خود را دوباره راه اندازی می کند. این مشکلی است که ما هر از گاهی در بسیاری از گوشی های مختلف دیده ایم.

اصلاحات احتمالی:

  • برای شروع، پارتیشن کش را پاک کنید. Huawei P20 Pro خود را با نگه داشتن کلید پاور و سپس ضربه زدن به خاموش کردن خاموش کنید. پس از خاموش شدن، کلیدهای پاور و افزایش صدا را همزمان نگه دارید تا لوگوی هواوی را ببینید. سپس کلید روشن/خاموش را رها کنید، اما کلید افزایش صدا را نگه دارید تا زمانی که EMUI را روی صفحه نمایش ببینید. می‌توانید از کاهش صدا برای برجسته کردن پارتیشن پاک کردن کش و کلید پاور برای انتخاب آن استفاده کنید. وقتی کار تمام شد، از Volume up برای برجسته کردن Reboot system و کلید Power برای انتخاب آن استفاده کنید.
  • اگر مشکل راه‌اندازی مجدد پس از این نیز ادامه داشت، حدس می‌زنیم که یک برنامه یا تنظیمات مقصر هستند. ساده ترین راه برای آزمایش این فرضیه، ریست فکتوری گوشی است. ابتدا از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید، سپس به Settings > System > Reset > Factory data reset > Reset phone > Reset phone بروید. پس از اتمام، سعی کنید به جای بازیابی نسخه پشتیبان، تلفن خود را به عنوان جدید تنظیم کنید و آزمایش کنید تا ببینید آیا مشکل راه اندازی مجدد بازمی گردد یا خیر. اگر اینطور نیست، می‌توانید نصب مجدد برنامه‌ها را به صورت انتخابی شروع کنید و مراقب عود مشکل راه‌اندازی مجدد باشید.
  • اگر بازنشانی کارخانه‌ای انجام دهید و Huawei P20 Pro را به‌عنوان جدید تنظیم کنید و همچنان به‌طور غیرمنتظره‌ای راه‌اندازی مجدد شود، وقت آن است که با Huawei، شرکت مخابراتی یا خرده‌فروش خود تماس بگیرید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش انتقال لیست مخاطبین به آیفون

آیا می دانید: آموزش تعویض کابل حسگر اثر انگشت گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =