نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش تنظیمات اعلان درون برنامه ای تلگرام (In-app Notifications)

تلگرام شامل زیرشاخه‌ای در منوی تنظیمات اعلان های خود می‌شود که با عنوان In –app Notifications ارائه شده است. این بخش در واقع مربوط به شرایط و نحوه ارائه نوتیفیکیشن یا اعلان در حین استفاده از تلگرام است. از این رو ما به این اعلان ها اصطلاحا اعلان های درون برنامه ای تلگرام می‌گوییم.

مراحل تنظیم اعلان درون برنامه ای تلگرام

اگر قصد دارید تا تنظیمات اعلان یا نوتیفیکیشن درون برنامه ای تلگرام را تغییر دهید، به شرح زیر عمل کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.

گزینه Settings را انتخاب کنید.

گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

به بخشی که با عنوان In-app notifications مشخص شده است دقت کنید. در این بخش 5 گزینه وجود دارند که به شرح زیر هستند:

گزینه In-App Sounds:

این گزینه مربوط به ارائه هشدار صوتی برای پیام های جدید در زمانی که برنامه تلگرام اجرا و در حال استفاده است می‌شود. پس می‌توانیم به آن گزینه فعال و غیر فعال سازی هشدار صوتی درون برنامه ای تلگرام بگوییم.

گزینه In-App Vibrate:

 این گزینه مربوط به ارائه هشدار لرزشی یا ویبره برای پیام های جدید در زمانی که برنامه تلگرام اجرا و در حال استفاده است می‌شود. پس می‌توانیم به آن گزینه فعال و غیر فعال سازی هشدار لرزشی درون برنامه ای تلگرام بگوییم.

گزینه In-App Preview:

این گزینه مربوط به ارائه پیش نمایش پیام جدید دریافتی در زمانی که برنامه تلگرام اجرا و در حال استفاده است می‌شود. با فعال کردن این قابلیت، در شرایطی که در بخش خاصی از تلگرام باشید و یک پیام جدید دریافت کنید، علاوه بر دریافت نوتیفیکیشن در نوار اعلان ها، بخشی از متن پیام جدید از همان منوی نوتیفیکیشن ها و بدون نیاز به ورود به پنجره آن چت قابل رویت خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض اسپیکر خارجی گوشی Huawei P8

گزینه In-Chat Sounds:

این گزینه مربوط به ارائه صداهای مختلف در پنجره گفتگو یا چت می‌شود. برای مثال صدای تیکی که بعد از ارسال پیام در چت ها از سوی تلگرام ارائه می‌شود، با غیر فعال کردن این گزینه غیر فعال خواهد شد.

گزینه Priority:

این گزینه مربوط به اولویت اعلان های درون برنامه ای تلگرام می‌شود. بنابراین با استفاده از این گزینه ها که همگی در زیرشاخه In-app notifications ارائه شده‌اند می‌توانید نسبت به تنظیم اعلان درون برنامه ای تلگرام ورد عمل شوید.

تعویض کابل اتصال شارژ هواوی

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =