نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل

شما می‌توانید اکانت گوگل خود را در گوشی، کامپیوتر، تبلت، لپ‌تاپ و غیره فعال و از آن استفاده کنید. به عنوان مثال مرورگر کروم لپ‌تاپ شما می‌تواند با اکانت گوگلتان همگام یا اصطلاحا سینک (Sync) شود. استفاده از اکانت گوگل در تبلت و گوشی‌های اندرویدی هم یکی از اصلی‌ترین کاربردهای اکانت گوگل محسوب می‌شود. هنگامی که شما اکانت گوگل خود را در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهید، لیست این دستگاه‌ها در منوی تنظیمات اکانت گوگلتان ارائه می‌شود. به بیان دیگر گوگل به شکل دقیق دستگاه‌هایی که اکانت گوگل شما در آن‌ها استفاده می‌شود را شناسایی می‌کند. شما هر زمان که تمایل داشته باشید با مراجعه به منوی تنظیمات اکانت خود قادر به مدیریت و لغو دسترسی دستگاه‌های مختلف به اکانت گوگل خواهید بود.

تصور کنید که قصد داریم یک گوشی را از لیست دستگاه‌های در ارتباط با اکانت گوگل حذف کنیم یا به بیان دیگر نسبت به لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل وارد عمل شوید. در این شرایط کافیست که مراحل خاصی را طی کنید که بسیار ساده هستند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل بپردازیم. روش مشابه برای لغو دسترسی سایر دستگاه‌های در تعامل با اکانت گوگل هم قابل استفاده خواهد بود.

مراحل لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل

همانطور که اشاره داشتیم، فرض را بر این قرار می‌دهیم که قصد دارید دسترسی یک گوشی را به اکانت گوگل خود متوقف کنید. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

این مطلب را از دست ندهید   تغییر رنگ ایموجی در گوشی هواوی

با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تنظیمات اکانت گوگل خود مراجعه کنید. اگر نیاز شد باید مشخصات اکانت مد نظر را وارد و لاگین (Log in) کنید.

در این شرایط با بخش‌های مختلفی رو به رو می‌شوید که یکی از آن‌ها Sign-in & Security نام دارد. در این بخش گزینه آبی رنگی تحت عنوان Devices & Notifications دیده می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

در پنجره با عنوان Recently Used Devices بر روی گزینه Review Devices کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که لیستی از دستگاه‌های در تعامل با اکانت گوگل شما نمایان می‌شوند. بر روی نام گوشی مد نظرتان کلیک کنید تا اطلاعات تکمیلی آن نمایش داده شوند.

حال کافیست که گزینه Remove را انتخاب کنید تا پروسه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل تکمیل شود.

بنابراین به همین سادگی و با طی کردن مراحل مشابه می‌توانید علاوه بر لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل، دسترسی هر دستگاه دیگر موجود در لیست را هم به اکانت گوگل خود متوقف سازید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =