نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نسخه اندرویدی اپلیکیشن تلگرام از طریق ترفندی جالبی این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون نیاز به نصب ربات خاصی نسبت به تایپ متن به صورت بولد (Bold) یا تو پر اقدام کنید. حتما می‌دانید که منظور از بولد کردن (Bold) چیست؟ بولد کردن متن پیام به آن معناست که شما بخشی از متن پیام را تو پر بنویسد. برای انجام این کار در تلگرام اغلب کاربران از ربات اختصاصی استفاده می‌کنند، اما آیا می‌دانستید که ترفندی وجود دارد که از طریق آن در نسخه اندرویدی اپلیکیشن تلگرام قادر به تایپ متن بولد خواهید بود؟ این ترفند بسیار جالب و کاربردی است. با استفاده از آن می‌توانید یک کلمه، عبارت یا حتی یک جمله کامل را بولد یا تو پر کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش بولد نوشتن متن در تلگرام بپردازیم.

آموزش بولد نوشتن متن در تلگرام

به منظور بولد یا تو پر کردن متن پیام در نسخه اندرویدی برنامه تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کنید.
  • به پنجره گفتگو یا چت مد نظرتان بروید که قصد دارید پیام مد نظر در آن ارسال شود.
  • در فیلد متن پیام مد نظرتان را تایپ کنید.
  • برای بولد کردن هر بخش از پیام کافیست که در ابتدا و انتهای آن دو ستاره (**) تایپ کنید.
  • با لمس آیکون ارسال پیام، پیام مد نظر را ارسال کنید.

مشاهده خواهید کرد که بخشی از پیام که مابین چهار ستاره مذکور قرار داده شده است، به صورت بولد یا تو پر نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید پیام “سلام کجایی؟” را در تلگرام تایپ و ارسال کنیم و کلمه “کجایی؟” را به صورت بولد تایپ نماییم.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات اعلان درون برنامه تلگرام 

در پایان هر گونه سوالی که داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را بخواهید توصیه می کنیم حتما مطالب های قبلی را هم مطالعه کنید.

علت تاخیر در پیام گوشی هواوی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =