نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش بازیابی رمز اینستاگرام

فراموش کردن رمز عبور شبکه‌های اجتماعی یک اتفاق ناگوار ولی اجتناب ناپذیر است. در بین شبکه‌های اجتماعی فراموش کردن رمز اینستاگرام یک کابوس وحشنتاک برای کاربران آن است زیرا آنها را از دنیای جذاب و رنگارنگ اینستاگرام محروم می‌کند! اما بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده چندان کار سخت و پیچیده‌ای نیست.

مراحل بازیابی رمز عبور

اینجا ما دو روش ساده برای بازیابی رمز اینستاگرام را توضیح می‌دهیم.

روش اول: بازیابی از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

اولین و بهترین راه برای بازیابی رمز فراموش شده استفاده از خود اپلیکیشن اینستاگرم است. در این روش تنها با یک ایمیل یا پیامک می‌تواند رمز ورودتان را دوباره بدست آورید. بله درست است تنها با ایمیل و پیامک؛ یعنی اگر نام کاربری یا آیدی اینستاگرام خود را ندانید بازهم می‌توانید حساب کاربری خودتان را بازگردانید! پس وقت را تلف نکنید! برنامه اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت خود اجرا کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

در صفحه ورود گزینه Get help logging in را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید مشخصات حساب کاربری خودتان را وارد کنید. اگر نام کاربری خودتان (Username) را به یاد دارید، آن را وارد کنید. در غیر اینصورت می‌توانید ایمیل (email) یا شماره تلفنی (phone) که با آن اکانت اینستاگرام ساختید را وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات بالا، وقت مشخص کردن روش بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده است. برای این کار 3 گزینه پیش روی شماست:

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

گزینه اولی که در اختیار شماست استفاده از ایمیلی است که اینستاگرام خودتان را با آن ساختید و حساب شما به آن متصل است. تا ریست کردن پسورد 3 قدم فاصله دارید:

این مطلب را از دست ندهید   کابل اتصال P8 lite 2017 Huawei

Send an Email را انتخاب کنید.

به صندوق ورودی ایمیلتان بروید و ایمیلی که از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده را باز کنید. این ایمیل حاوی یک لینک برای بازنشانی رمز اینستاگرام یا ریست کردن پسورد اینستاگرام (Reset Password) است. اگر ایمیلی در اینباکس (Inbox) مشاهده نکردید حتما پوشه اسپم (Spam) را بررسی کنید.

روی لینک کلیک کنید و در این صفحه، یک رمز عبور جدید (New password) برای حسابتان انتخاب کنید و آن را تایید (New password, again) کنید.

کار تمام است. اگر می‌خواهید رمز شما روی تلفن همراهتان ذخیره شود Save Password را بزنید و در غیر این صورت Not Now را انتخاب کنید. رمز شما با موفقیت تغییر کرد.

بازیابی رمز اینستاگرام با پیامک

بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده با پیامک دقیقا مشابه روش قبل است. تنها تفاوت اینجاست که اینستاگرام لینک بازنشانی رمز عبور را از طریق پیامک برایتان ارسال می‌کند. پس مانند روش قبل این بار:

Send an SMS را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه اینستاگرام پیامکی برای شما ارسال می‌کند که حاوی لینک ریست کردن پسورد اینستاگرام است.

لینک را لمس کنید و به صفحه ریست پسورد بروید یک رمز عبور جدید (New password) برای حسابتان انتخاب کنید و آن را تایید (New password, again) کنید.

کار تمام است. شما توانستید با موفقیت رمز عبور اینستاگرام خودتان را تغییر دهید.

استفاده از حساب کاربری فیسبوک

اما آخرین راه برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام فراموش شده استفاده از فیسبوک است. اگر قبلا حساب اینستاگرام خودتان را به حساب کاربری فیسبوک متصل کرده باشید می‌توانید به سادگی رمز خودتان را بازیابی کنید. در این حالت:

این مطلب را از دست ندهید   دلایل روشن نشدن گوشی هواوی

Log in with Facebook را انتخاب کنید.

وارد اکانت فیسبوک شوید و از آنجا رمز اینستاگرام فراموش شده را بازیابی کنید.

اگر در هر کدام از روش‌ها، در مرحله ورود ایمیل یا نام کاربری با خطایی مواجه شدید که ایمیل یا یوزرنیم وارد شده صحیح نیست، احتمال دارد که آن را به اشتباه وارد کرده باشید. اگر مطمئن هستید که یوزرنیم یا ایمیلتان صحیح وارد شده اما اینستاگرام آن را به رسمیت نمی‌شناسد، احتمال دارد که اکانت شما بنا به دلایل خاص از سوی اینستاگرام حذف شده باشد.

روش دوم: بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده از طریق سایت اینستاگرام

در این روش برای بازیابی رمز اینستا از سایت اینستاگرام استفاده می‌کنیم. مراحل کار در این روش نیز ساده است. تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

به سایت اینستاگرام بروید و گزینه ?Forgot Password را انتخاب کنید.

در این صفحه در کادر سفید رنگ، نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن خودتان را وارد کنید و Send Login Link را بزنید.

حالا اینستاگرام از طریق ایمیل (یا پیامک) یک لینک برای ریست کردن کلمه عبور ارسال می‌کند. به صندوق ورودی ایمیل (یا پیامک) بروید و بعد از باز کردن ایمیل روی لینک گذرواژه اینستاگرام خود را بازیابی کنید (یا Reset Password) کلیک کنید.

لینک ریست پسورد اینستاگرام

در صفحه جدید و در کارد اول رمز جدید اینستاگرام (New Password) را وارد کنید و در نهایت در کادر دوم آن را تایید (New Password Confirmation) کنید. حالا دکمه Reset Password را بزنید و کار تمام است!

بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده شما با موفقیت انجام شد!

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب اینستاگرام در کامپیوتر (بخش دوم)
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =