نمایندگی تعمییر گوشی هواوی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایرادات نرم افزاری گوشی هواوی می تواند شامل موارد مختلفی چون مشکل بلوتوث هواوی، ایراد بالا نیامدن گوشی ، مشکلاتی در تماس های گوشی هواوی و… باشد که رفع این ایرادات نرم افزاری مستلزم اطلاعاتی در این مورد است. بلوتوث من جمله امکانات پر کاربرد تلفن های همراه اندرویدی می باشد که به وسیله آن می توان گوشی را به اسپیکر، هدست و ماشین وصل کرد. در این بین ممکن است بعد از خرید گوشی هواوی متوجه ایرادی در آن بشوید؛ در اینجا سعی کردیم به حل برخی از این ایرادات بپردازیم.

مشکل بلوتوث هواوی و عدم اتصال به ماشین

پیش از هر عملی در خصوص بررسی دلیل مشکل بلوتوث هواوی به ماشین، این مسئله را با یک تلفن همراه دیگر امتحان کنید تا اطمینان داشته باشید فقط تلفن همراه شما به ضبط ماشین متصل نمی گردد.

وقتی از این موضوع مطمئن شدید، گوشی خود را خاموش نموده و سپس پاور، دکمه زیاد کردن صدای گوشی و هوم را (اگر دکمه هوم در گوشی شما موجود بود) به طور همزمان بفشارید.

وقتی که لوگوی اندرویدی را مشاهده کردید، انگشتتان را از روی دکمه پاور بردارید و تنها صدا زیاد و هوم را همچنان بفشارید تا به حالت Recovery ورود کنید.

بعد از مشاهده منوی Recovery تلفن همراه، دکمه ها را رها نموده و توسط دکمه های کنترل صوتی، روی گزینه Wipe Cache Partition ایست کنید و با فشردن پاور آن را انتخاب نمایید.

اگر پیامی ظاهر شد آن را تایید کرده و بعد از تمام شدن عملیات، این دفعه گزینه reboot را انتخاب کنید تا تلفن همراه به حالت معمولی روشن گردد.

این مطلب را از دست ندهید   سنسور مجاورت / نور Huawei P9

رفع مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث

برای حل این مشکل بلوتوث هواوی ابتدا به تنظیمات رفته و location را انتخاب نمایید.

بعد نماد سه نقطه را لمس کرده و scanning را بزنید.

بایستی این تنظیمات غیر فعال شوند تا ایراد گوشی به آسانی حل شود.

برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی در انواع و اقسام آن می توانید با مگ بازار بزرگ همراه باشید.

راه حل آسان مشکل کار نکردن حباب گوشی هواوی

3.5/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهارده =